czwartek, 14 listopada 2013

Chanel Les 4 Ombres Eye Shadows nr 36 Intuition

Czwartek,

Moje myślenie na dziś to – jeszcze piątek i weekend :-) Bardzo ambitne myślenie mam, prawda? Zdecydowanie potrzebuję urlopu...  Dobra, ale ten post nie miał być o moim miauczeniu o zmęczeniu, a o czymś zupełnie innym. Na dziś przygotowałam wam kolejną część moich zakupów z Krakowa – cienie Chanel  Les 4 Ombres w kolorze nr 36 Intuition.

Thursday,

My thought for today is - just Friday and the weekend :-) Very ambitious thinking, right? Definitely need a vacation ... Okay, but this post is not supposed to be about my meow of fatigue, but about something else. For today I prepared you another part of my purchases from Cracow -  eye shadows Chanel Les 4 Ombres in color # 36 Intuition. 

Co o nich pisze producent?

Zaawansowane tekstury i wielokrotność harmonii Les 4 Ombres pozwala tworzyć nieskończenie różnorodne i wyrafinowane efekty makijażu: matowy, pudrowy, satynowy, metaliczny i intensywnie metaliczny. Cienie Les 4 Ombres są produkowane w procesie wyłącznie dla Chanel i łączą oryginalność i jakość materiałów. Intensywność i wielość efektów kolorystycznych jest możliwa dzięki wysokiemu stężenie pigmentów mineralnych stosowanych w celu uzyskania wymaganych efektów, matu, połysku lub satyny. Obecność oczyszczonego oleju daje dużą łatwość stosowania i efekt połysku.
(źródło: http://www.chanel.com/en_GB/fragrance-beauty/Makeup-Eyeshadows-LES-4-OMBRES-95803)
  
What the producer says about them?

The advanced texture and the multiple harmonies of LES 4 OMBRES allow you to create infinitely varied and sophisticated makeup effects: matt, powdered, satin, metallic and intense metallic.  LES 4 OMBRES eyeshadows are manufactured by a process exclusive to CHANEL, and combine originality and quality of materials. The intensity and multiplicity of colour effects are due to the high concentration of mineral pigments used to obtain the required effects, matt, gloss or satin. The presence of purified oil gives great ease of application and the gloss effect.
(source: http://www.chanel.com/en_GB/fragrance-beauty/Makeup-Eyeshadows-LES-4-OMBRES-95803)

Skład/Ingredients


Cienie dostajemy w klasycznym kartonowym opakowaniu – czarne ze złotym pasem i białymi literami./We  get eye shadows in the classic cardboard box - black with gold belt and white letters .


W środku znajdziemy mini książeczkę od Chanel i aksamitne etui, w którym mieści się kasetka z cieniami./Inside you will find a mini book from Chanel and velvet pouch, that houses the casket with eye shadows.





Paletka składa się z 4 cieni przykrytych plastikową ochronką i 2 pacynek. Dodatkowo zawiera duże lusterko./The palette is made up of four shades covered with plastic protection and two applikators. Additionally, it contains a large mirror .




Tak prezentują się cienie w paletce - delikatny róż, złoto i dwa odcienie brązów./This is how the eye shadows present in palette - delicate pink , gold and two shades of brown.

Les 4 Ombres Eye Shadows nr 36 Intuition





A tak wyglądają na oku./And how they  look on the eye.





Co mogę o nich powiedzieć... Zawsze miałam ochotę ich spróbować. Wiedziałam z różnych źródeł, że raczej pigmentację mają kiepską i mało pochlebnych opinii na ich temat można usłyszeć. Nie mniej jednak jak trafiła się okazja kupna za 50% ceny podjęłam ryzyko i dzięki uprzejmości Beauty in English (<-klik) wpadła mi w ręce ta paletka. Jak widać pigmentacja jest rzeczywiście marna, aczkolwiek kolory są bardzo ładne. Trzymają się ładnie przez większą część dnia, wyglądają bardzo naturalnie i subtelnie. Osobiście wolę lepiej napigmentowane cienie, więc specjalnie mnie nie kupiły, ale dla fanów subtelnego i markowego makijażu myślę że będą w sam raz. W ramach ciekawostki powiem wam, że te same cienie na Stany mają większą gramaturę i zupełnie inną pigmentację – zdecydowanie mocniejszą. PR Chanel po pytaniu od Wayna Gossa (<-klik) wypowiedział się w tym temacie odpowiadając, że w Europie wolimy właśnie takie, delikatne makijaże i stąd na potrzeby naszego rynku takie podejście i taka pigmentacja. Cena za jedną paletkę to około 230,00 zł – mnie udało się kupić za połowę ceny. Czy kupiłabym ponownie? Raczej nie, ale cieszę się, że miałam okazję spróbować :-)

What can I say about them... I always wanted to try them. I knew from various sources that have rather poor pigmentation and not very good opinions about them can be heard. Nevertheless, the opportunity to purchase for a 50% price  and thanks to courtesy of Beauty in English (<- click) this palette fell into my hands. As you can see pigmentation is really lousy, but the colors are very nice. They hold up nicely for the most of the day, they look very natural and subtle. Personally, I prefer more pigmented eye shadows, so I 'm not into them, but for fans of the brand and subtle make-up I think it will be just fine. On an interesting things I tell you that the same eye shadows on United States have more weight, and a completely different pigmentation - much stronger. PR Chanel after the question of Wayn Goss (<- click) in this topic answered that in Europe we prefer such delicate make-up and hence for the needs of our market this kind of approach and the pigmentation. Price for one palette is about 230,00 PLN - I managed to buy it for half price. Do I buy it again? Probably not, but I'm glad I had the opportunity to try it :-) 

31 komentarzy:

  1. Ja również nie polubiłam się z cieniami Chanel. Znam lepsze i o niebo tańsze marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, choć nie powiem, że są złe. Brakuje mi w nich wyrazu :-/

      Usuń
  2. Mino wszystko ,kolorki ma ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam ten zestaw właśnie ze względu na kolory w moim typie :-)

      Usuń
  3. Faktycznie kolorki ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie moje kolorki om nim nom nom:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moje też :-) Czy Ty znów coś jesz, czy tylko wyrażasz swoją aprobatę kolorów? :-)

      Usuń
    2. yyyyyyyyy cos tam przegryzam :D
      ale aprobata również nastąpiła XD

      Usuń
    3. Dobra, dobra - uwielbiam tę grafię XD Na zdrowie Słonko, na zdrowie :-DDD

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Za 230,00 zł bym ich nie kupiła, dlatego skorzystałam z okazji i kupiłam dzięki Beauty za 115,00 zł :-)

      Usuń
  6. Nie wiem, jak się utrzymuje, ale te kolory na Twoim kocim oku, wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - bo poza różem, to moje kolory :-) Trzymają się ok, ale cudów nie ma :-)

      Usuń
  7. Na pierwszy rzut oka bardzo przypominają paletki Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna czwóreczka! uniwersalna i szybka, więc bardzo mojowa :)
    ja skusiłam się na moją pierwszą Chanelową paletkę, ale wersję USA.. czekam aż przyleci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No - Twojowa i moja też :-D
      No widzisz, ciekawa jestem, jak wyjdzie różnica - liczę, że się nią pochwalisz i może skonfrontujemy nasze doświadczenia :-D

      Usuń
    2. no dobra niech będzie, że też Twojowa :P hyhyhy
      na pewno się pochwalę :) a różnica będzie na pewno, bo w zeszłym tygodniu doleciałm ddo mnie róż Chanel w wersji USA i różni się od tych europejskich.. myślę więc, że z cieniami będzie podobnie :)

      Usuń
    3. No jest Hyhyhyhy XD
      No to tym bardziej czekam z niecierpliwością :-)

      Usuń
  9. ja mam mało szczęscia do cienie Chnale, wszystkie co miałam odsprzedałam bo były tak słabe że aż bezsensowne :/ kolory za to piekne mają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory to za mało, żeby się zatrzymać na Chanel. Mam jedna paletkę i spoko, ale więcej nie kupię, bo nie widzę sensu takiej kasy ładować w taki efekt :-|

      Usuń
  10. Czyli jednak mi się nie zdawało/nie przywidziało z tą pigmentacją. Miałam na oku 5tkę Chanel - poszukałam w sieci swatche, potem pomacałam w Douglasie i było wielkie rozczarowanie. Not fair!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - kolory są piękne, ale niestety pigmentacja na Europę kiepska. Bardzo chciałabym zobaczyć tę samą paletkę w wersji dla Stanów :-

      Usuń
    2. Poczekam, aż Marti pokaże swoją amerykańską wersję i pewnie będę się BARDZO intensywnie zastanawiać, którą 5-tkę kupić. ;D

      Usuń
  11. Nigdy nie używałam, ale kolory ładne :)
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre paletki mają lepszą pigmentację, uwielbiam od Chanel Mystic Eyes ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa wersji ze Stanów - bo to mogłoby zmienić moje postrzeganie cieni Chanel :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...