wtorek, 16 października 2012

Haul zakupowy /Shopping Haul

Cześć,

Dziś moje zakupy – uwaga, to jest próba bycia systematycznym ;-) Nie wszystkie będą kosmetyczne, ale chciałam je wam pokazać.

Hi,

Today my purchases - attention, this is an attempt to be systematic ;-) Not all of them will be cosmetic, but I wanted to show them to you.
 



Oriflame


Tu trafił się nowy tusz do rzęs i uzupełnienie perfum Fire./Here you got a new mascara and perfume Fire.


My Asia



Spodobał mi się lakier i cień z ostatnich zakupów, więc zakupiłam następny lakier, jagodowy pastel (Silverose – obiecuje pokazać :-)), cień w ciemnym brązie oraz 2 maseczki i balsam do ust. Do tego sporo gratisów z racji zrób zakupy dostaniesz prezent ;-)

I liked the nail polish and the shadow from the last purchase, so I bought another nail polish in pastel Berry (Silverose I promise to show it :-)), dark brown eye shadow, 2 sheet masks and lip balm. In addition to this a lot of gratis because if you made shopping, you get a gift ;-) 


Douglas




Tu trafiła mi się mała okazja: różdżka tuszo – błyszczyk Estée Lauder za niecałe 40 zł oraz odżywka do włosów na próbę. Do tego wzięłam kolejne odlewki Shiseido do testów.

I went here a small chance: the wand lip and eye duo from Estée Lauder in less than 40 PLN and hair conditioner to the test. I took another smaples from Shiseido testers to test.


Super-Pharm




I tu kupiłam 3 rzeczy w tym dwie z Avène. Jedną z nich jest woda termalna, która się skończyła, a drugą jest płyn micelarny bardzo mocno przeceniony – prawda, że okazja? :-)

I bought 3 things here including two from Avène. One is the thermal water, that ended, and the other is very much overpriced micellar lotion – real opportunity? :-)


To teraz zakupy niekosmetyczne :-)/Now non-cosmetic shopping :-)

Po pierwsze, zaopatrzyłam się w kalendarz na nowy rok. Wiem, że są elektroniczne organizery, kalendarze w komórkach i wiele innych, ale dla mnie życie bez papierowego kalendarza nie istnieje. Jemu przynajmniej zasilania nie zabraknie XD Oto mój nowy dzienny kalendarz B5  z tym samym grawerem, co w zeszłym roku :-)

First, I bought a calendar for the new year. I know there are electronic organizers, calendars in cells and many other, but for me, life without a paper calendar doesn’t exist. It doesn’t run out of power at least XD Here's my new B5 daily calendar with the same engraving, which I had last year :-)



No i oprócz innych rzeczy, które mnie cieszą bardziej, niż mogę powiedzieć kupiłam buty, takie na teraz.

Well, among other things that I enjoy more than I can say I bought the shoes, for this season now.


Kupowaliście coś ostatnio?/Have you bought anything lately?

Black Cat (Kate)

29 komentarzy:

  1. wrr ja zawsze do SuperPharm trafiam pomiędzy promocjami, które mi się podobają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a poza tym świetny kalendarz :) no i pokaż kolorówkę z Lioele :D

      Usuń
    2. Spokojnie - kolorówkę pokażę tą bieżącą i zaległą :-)A Super-Pharm ma tak, że trzeba utrafić :-)

      Usuń
  2. Akurat ten pastelowy fioletowy lakier widziałam już chyba na pazurkach Niecierpka. Niemniej jednak jestem diabelnie ciekawa jak Ty go ocenisz. Widzę, że Ci też tint balm wpadł w ręce.
    A propos gratisów, to szkoda, że nasze polskie sklepy tak kiepsko wypadają. Na Ebay'u czy Gmarkecie, cokolwiek zamówisz, to już Ci dadzą co najmniej 3 rzeczy w gratisie. Spodziewałam się po My Asia czegoś fajniejszego szczerze mówiąc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Niecierpek ma innym :-) Bardziej niebieski - sprawdzałam :-)
      Poużywam, to ocenię :-)
      Ehhh... My Asia i tak daje więcej, niż gdzie indziej, gdzie kupuję. Wyjątki są wtedy, gdy składam duże zamówienia. Wtedy czasem mnie kochają.
      W sumie dostałam dwie maseczki i 5 próbek - nie jest źle.

      Usuń
    2. Zapomniałabym...OTAGowałam Cię znów :) http://dailylifepleasures.blogspot.com/2012/10/tag-moje-blogowe-sektety.html

      Usuń
  3. No proszę jakiego się psota doczekałam, miód na moje stęsknione za zakupami serce:D

    Ciekawi mnie balsam do ust Lioele - to jest ten niebieski zmieniający kolor?
    Chcę tą różdżkę - jaki ma kolor błyszczyk? Były różne kolory?
    Mam tą odżywkę Furterer i bardzo ją lubię, ciekawe, czy Ty polubisz.

    No i buty - bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam Lioele, to taki leciutko barwiony, zwykły, odżywczy - nic mi nie wiadomo o zmianie kolorów.
      Specjalnie z dedykacją dla Ciebie w następnym poście pokażę różdżkę :-)
      Odcień błyszczyka jeden, ale bardzo ładny - w każdym razie mnie się podoba :-)
      Też jestem ciekawa, jak mi spasuje odżywka :-)

      Z butów jestem zadowolona :-)

      Usuń
    2. No to super, to czekam:) W piątek melduję się w Douglasie, bo podobno są urodziny, w prawdzie zjawiłam się już w zeszły, bo takie miałam informację, mam nadzieję, że to już pewna info;)

      Usuń
    3. Jutro będziesz miała post dedykowany właśnie z Estée Lauder :-)

      Usuń
  4. Zakupy niekosmetyczne też są mile widziane. :] Ja też nie umiem się obyć bez normalnego kalendarza. Elektronika elektroniką, a ja lubię pisać po papierze. :) Poza tym jemu bateryjki się nie wyczerpią, oprogramowaniu też nic się nie stanie. ;]
    Zakupy azjatyckie lubię za gratisy. :)

    hehe Jakieś tam zakupy zostały poczynione. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz to mój MUST HAVE życiowy XD
      Pochwal się zakupami w takim razie :-)

      Usuń
    2. Pochwalę się jakoś w weekend, bo muszę odwiedzić jeszcze jedną małą drogerią na mieście. :)

      Usuń
  5. fioletowy lakier mmm :) też taki chcę! widzę, że zakupy jak najbardziej udane :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane :-) Poczekaj aż pokażę mój ulubiony fiolet obecnie :-) jest po prostu niesamowity - idealnie się wpasowuje w mój gust :-)

      Usuń
  6. Mam nieodparte wrażenie, że część tych rzeczy już widziałam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz... A gdzie widziałaś? XD Bo ja wcale nie wiem, gdzie XD

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo udane - jestem z nich bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  8. muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę interesujący blog! chętnie będę tu zaglądać częściej mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i dodasz go do obserwowanych ;)
    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zajrzę i chętnie zobaczę, o czym piszesz :-)

      Usuń
  9. mów mi szybko gdzie robią takie personalizacje na kalendarzach! ja to uwielbiam jak coś nosi osobiste "znamię" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że jak przyjdzie mój personalny wizytownik, to też pokażę :-)
      Na maila Ci wyślę link do mojego źródła :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...