niedziela, 15 lipca 2012

Test kremów BB część XIV Skinfood Mushroom BB Cream SPF20 PA+ w kolorze nr 1 Radian Skin/BB Cream test Part XIV Skinfood Mushroom BB Cream SPF20 PA+ in No. 1 Radian Skin

Cześć,


Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Dziś krem BB firmy Skinfood  - Skinfood Mushroom BB Cream SPF20 PA+ w kolorze nr 1 Radian Skin. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 50 g :

Hi,


It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s BB cream from Skinfood - Skinfood Mushroom BB Cream SPF20 PA+ in No. 1 Radian Skin. This is how the full-size 50 g oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:




Parę słów o kremie: Krem BB o działaniu rozjaśniającym i przeciwstarzeniowym. Zawiera ekstrakt grzybowy, którego składniki poprawiają strukturę skóry. Równomiernie wyrównuje koloryt cery, nawilża oraz działa kojąco. (www.asianstore.pl)

Few words about cream: Functions as a make-up and skin-care in one. Acts as a foundation that covers blemishes and evens out skin tone. BB Creams are known to increase skin regeneration. Has Whitening, Sun Protection and Anti-Ageing properties! (http://www.skinfood.sg/beta/product.php?catid=14/)

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Zaznaczam, że nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB. Chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę Próbka 2 ml wystarczyła mi na 8 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream. I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin (like nourishing or moisturizing). 8 ml sample was enough for 12 days for me.



Produkt jest kremowy o konsystencji przypominającej mus - dobrze rozprowadzał się na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą .

This product is creamy on  mousse-like consistency - it applied good on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water.


Zapach produktu jest dość mocny, kremowo - kwiatowy – może drażni użytkownika. Krycie było kiepski, porównywalne z lekko kryjącym podkładem. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB.

The smell of this product is quite strong, creamy - floral - can irritate the user. Covering was poor, compared with light covering foundation. I didn’t use any foundation on this BB cream.


Cera była w miarę ujednolicona i wyglądała dość naturalnie - zdecydowanie rozjaśniona. Prawie wszystkie niedoskonałości trzeba ukryć korektorem. Kolor dopasowywał się średnio do odcienia mojej cery, dla mnie odcień jest za różowy.

My skin was consolidated evenly covered and looked quite natural – definitely brightened. Almost every red spots and imperfection I had to cover with concealer. This cream matched my skin colour not so well –too pink for me.


Ten krem jest już czwartym kremem BB firmy Skinfood, który testuje. Do tej pory testowałam Red Bean BB Cream SPF20 PA+  w kolorze 01 Light Beige, Aloe Sunscreen BB Cream SPF20 PA+ w kolorze 01 Radiant Skin i Peach & Sake BB Cream SPF20 PA+  w kolorze 01 Light Beige. Pomimo średniej wydajności tych kremów każdy z nich bardzo dobrze mi się używało. Dają naturalne wykończenie a moja skóra na nie reaguje bardzo pozytywnie. W kwestii tego kremu czuję się rozczarowana. Krycie bardzo słabe, mała wydajność i trwałość, skóra blada jak ściana w odcieniu różowym. Nie używałam do niego podkładu, ale po raz pierwszy mi nie dużo brakowało, by sięgnąć po podkład ze względu na kiepskie krycie i konieczność używania korektora w dużej ilości. Wieczorem po myciu skóra wyglądała dość naturalnie,  ale żadnych pozytywnych zmian nie zauważyłam.

This cream is the fourth company Skinfood BB cream, which I’m testing. So far I have tested Red Bean BB Cream SPF20 PA + in 01 Light Beige, Aloe Sunscreen BB Cream SPF20 PA + in 01 Radiant Skin and Peach & Sake BB Cream SPF20 PA + in 01 Light Beige. Despite the average efficiency of these creams, each of them I have used very well. They give a natural finish and my skin reacts very positively. As for  this cream, I feel disappointed. Covering very weak, low efficiency and longlasting, the skin pale as a wall in a shade of pink. I didn’t use foundation on it, but that was the first time I was about too use foundation due to poor coverage and the need for concealer  in large quantity. In the evening after washing my skin looked quite natural, but no positive changes were noticed.


Ogólnie jestem nim z lekka zawiedziona, nie jest to, czego szukałam. Nie biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień.

In short –I was slightly disappointed, this wasn't cream that I searched for. I won't think about this cream as a BB cream for me in the future.

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Bardzo jestem ciekawa, jakie są wasze doświadczenia związane z tym kremem. Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I'm very curious about your experiences with this BB cream. I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Pozdrawiam/Greetings

Black Cat (Kate)

8 komentarzy:

  1. mi akurat kolor przypasował, bo ja z tych różowych ;) ale próbka nie przekonała mnie do kupienia pełnowymiarowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Mnie zdecydowanie odstraszyła :-)

      Usuń
  2. no krycie rzeczywiście słabe. Ja chyba jednak pójdę w stronę podkładów mineralnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): To może być całkiem dobre rozwiązanie - próbuj i pisz :-)

      Usuń
    2. ja sama nie wiem czemu tak się na BB uparłam, bo mineralne kocham ;)

      Usuń
    3. Black Cat (Kate): Czasem trzeba zdradzić miłości ;-)

      Usuń
  3. Miałam próbkę z Asian Store chyba z pół roku temu. Masakra...takie zero krycia jak mało co. Nawet u mnie odcień był chyba nieco za jasny, z tego co pamiętam. Krem BB Water Drop przy Skinfoodzie to bardzo kryjący krem BB :P Zupełnie nie rozumiem zachwytu nad kremami BB marki Skinfood...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): To pierwszy ze Skinfoodów, któremu mówię zdecydowane "nie"! Pozostałe bardzo mi odpowiadały, jako lekkie krycie i dobre właściwości dla skóry, ten nie. Water Drop... - dobre dobre XD

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...