wtorek, 31 lipca 2012

Biochemia Urody - Serum Odbudowujące/ Biochemia Urody (Biochemistry of Beauty) - Rebuilding Serum.

Cześć,

Dziś robimy kolejny produkt z Biochemii Urody – Serum odbudowujące. Kolejny produkt, który stosuję na noc zamiast kremu w związku z testami kremów BB. Wszystkie informacje o właściwościach i składzie tego serum znajdziecie na stronie Biochemii Urody w zakładce  Serum Odbudowujące.

Hi,

Today, we're doing another product of Biochemia Urody - Rebuilding Serum. Another product that I use at night instead of cream while I’m testing the BB creams. All information about the properties and composition of the serum can be found on the Biochemia Urody side in the bookmark Repairing Serum.


Dziś chciałam wam pokazać foto-relację (duuużo zdjęć) z przygotowywania serum. Today I wanted to show you a photo-report (a lot of pictures) of the preparation of serum.


To zaczynam XD/Let’s start XD



Składniki/Ingredients







Mieszanie/Mixing















Efekt końcowy/Final effect



Bardzo lubię bawić się w mieszanie sobie kosmetyków :-) Moje pierwsze wrażenia, - o kurcze, czysty olejek. Zaczęłam się zastanawiać, czy zaraz nie będzie „wspaniałych” prezentów na twarzy.  Postanowiłam jednak dać mu szansę. Poprawę w napięciu i kolorycie skóry widać szybko, ale niestety cudne prezenty się pojawiły. Nie wiem, czy to krem BB, czy serum. W związku z tym najpierw zrobiłam tygodniową przerwę od serum i zużyłam krem BB, a teraz mam przerwę od kremów BB i sprawdzam serum przy podkładach (pierwszy raz od 10 miesięcy używam podkładu!). Jak skończę używać serum, dam wam znać, jak moje wrażenia :-)

I like to play in making cosmetics :-) My first impression - ohhh cramp, clean oil. I started thinking, whether there will be some “wonderful” surprises on the face right away. But I decided to give it a chance. The improvement in lifting and color of the skin can be seen quickly, but unfortunately there arewonderful” surprises. I don't know, whether it is BB cream, whether serum. Therefore at first I did the week's break from serum and I used BB cream, and now I have a break from BB creams and I am checking serum with foundations (for the first time for 10 months I’m using foundation!). When I’ll finish to use serum, I will let you know, how my impressions were : -)

Black Cat (Kate)

2 komentarze:

  1. Hmm, a mieszałaś to serum może z żelem hialuronowym? Może to coś da?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Wiesz co, nic nie dało. Odstawiłam BB, też nic. Stan się pogorszył i wydałam. Przestałam używać i po 3 dniach miałam prawie normalna skórę, bez wyprysków i stanów ropnych.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...