sobota, 10 grudnia 2011

Test kremów BB część II Skinfood Aloe Sunscreen BB Cream SPF20 PA+ 01 Radiant Skin /BB Cream test Part II Skinfood Aloe Sunscreen BB Cream SPF20 PA+ 01 Radiant Skin

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Jest to krem firmy Skinfood - Skinfood Aloe Sunscreen BB Cream SPF20 PA+ w kolorze 01 Radiant Skin. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 50 g:

Hi,

It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s Skinfood - Skinfood Aloe Sunscreen BB Cream SPF20 PA+  in 01 Radiant Skin. This is how the full-size 50 g oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:


Parę słów o kremie: jest to wielofunkcyjny krem BB który chroni skórę przed promieniowaniem UV a także nawilża ją wyciągiem z aloesu, dając efekt czystej, świetlistej cery o efekcie air-brush. Polecany jest dla osób z wrażliwą skórą.

Few words about cream: A multi-function BB cream that protects skin from UV rays and moisturizes skin with aloe extract, while achieving a clear, radiant skin tone and correcting skin tone for a naturally air-brushed complexion. It especially suits people with sensitive skin.

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Znów nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB, bo chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę. Próbka 2 ml wystarczyła mi na 6 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream because I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin. 2 ml sample I used 6 times.


Krem jest dość gęsty, ale bardzo dobrze się rozprowadzał na twarzy – rozprowadzałam go pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą.

This BB cream is quite thick but it applied very good on my face - I used it with my Kabuki Flat Top foundation brush sprinkled with water.


Zapach produktu jest kwiatowy, przyjemny (mnie kojarzy się z zapachem kremu kiedyś używanego przez moją babcię – Pani Waleska XD) – mnie nie drażnił, ale to kwestia indywidualna. Krycie było naprawdę dobre. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB.

The smell of this product is floral, very pleasant (it reminds me about smell of my grandmother’s face cream Mrs. Waleska XD) – it doesn’t irritate me, but I think this depends on user. Covering was really good. I didn’t use any foundation on this BB cream.


Cera wyglądała bardzo naturalnie i zdrowo. Na większe niedoskonałości potrzebny był korektor. Kolor dopasowywał się dobrze do odcienia mojej cery, choć w mojej ocenie był odrobinę za jasny, stąd posiadam próbkę drugiego koloru.

My skin  looked very natural and healthy. Any bigger red spots and imperfection I had to cover with concealer. This cream matched my skin colour very good, but I think it was to a little too light for me and that’s why I have darker sample too.


Krem bardzo ładnie utrzymywał się przez cały dzień. Dopiero po około 6-7 godzinach skóra zaczynała się delikatnie świecić. Jeśli nie spędzałam długich godzin przed komputerem, to nie używałam do niego pudru. Podkład zastąpił mi z powodzeniem a mniejsze zaczerwienienia znikały bez konieczności korektorów. Wieczorem po myciu skóra nie była przesuszona i wyglądała świeżo. Krem rzeczywiście nawilżał i dawał efekt naturalnej, zdrowej cery.

This BB cream stayed very well on my face for all day. After 6-7 hours hours my skin started to shine a little. If I didn’t stay long hours working on computer, I didn’t use powder. This BB cream replaced foundation for me and little red spots disappeared without concealer. In the evening, after removing whole make-up my skin wasn’t dry and looked fresh. This cream really moisturized my skin and gave a clear, radiant skin.


Ogólnie jest z niego zadowolona i biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień :-)

In short – I’m quite pleased and I will think about this cream as a BB cream for me in the future :-)

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Pozdrawiam/Greetings

Black Cat (Kate)

2 komentarze:

  1. Dzięki za test przydał się w podjęciu decyzji czy kupić ten krem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...