poniedziałek, 7 maja 2012

Propozycja makijażu – Wiosna - Bez/ Make-up proposition – Spring - Lilac

Cześć,

Ostatnio robiłam zdjęcia dla mojego znajomego z Brazylii polskiej wiosny. Patrząc na nie stwierdziłam, że można zrobić fajne inspirowane makijaże. Patrząc na swoje posty zauważyłam, że cały czas piszę recenzje a przecież moja specjalność, to makijaże :-) Dlatego dziś jeden z dwóch inspirowanych makijażów oczu – bez.

Hi,

Recently I did photographs of the Polish spring for a friend of mine from Brazil. Looking on them I thought that it was possible to do some inspired make-ups. Looking at my posts I noticed that I was writing reviews all the time yet my speciality are make-ups: -) Therefore today will be one from two inspired eyes make-ups - lilac.





Wydaje mi się, że można by go bez przeszkód nosić na co dzień (choć przyznaje się, że osobiście często noszę dość intensywne, odważne i mocno kolorowe makijaże na co dzień, zwłaszcza wiosną i latem :-))  Nie mniej jednak patrząc na delikatność bzu stworzyłam taki makijaż. Mam nadzieję, że wam się spodoba :-)

I think that it is possible to wear it without problems as everyday make-up (I’m admitting that personally I often usually wear quite intense, brave and really colourful make-ups, especially in the spring and summer : -)) Nevertheless looking at the gentleness of the lilac I created such make-up. I hope you’ll like it : -)






Uwielbiam bez... :-)/I love lilac... :-)




Black Cat (Kate)

2 komentarze:

  1. Też uwielbiam bez, choć jeszcze bardziej konwalie. Ten jasny kolor idealnie oddaje kolor bzu. Fajny makijaż - nieco pastelowy ale nienachalny :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Bo konwalie są typowo majowe i dają ten niepowtarzalny klimat majowej wiosny :-)Dziękuję :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...