czwartek, 17 maja 2012

Lakier China Glaze CG in the city/ China Glaze Nail Polish CG in the city

Lakiery do paznokci....

Uwielbiam je :-) Pomijam fakt, że nie potrafię sobie dokładnie i starannie pomalować moich paznokci i zawsze mam pomalowane palce XD Nie można być doskonałym ;-)

Nail polishes ....

I love them :-) Not to mention the fact that I can not precisely and carefully paint my nails and I have always painted fingers XD It isn't possible to be perfect;-)

Zostaw jednak w spokoju moje zdolności a skupmy się na lakierach. Dziś na tapecie lakier amerykańskiej marki China Glaze. Zajmują się produktami do pielęgnacji paznokci, w tym mają niesamowitą ilość kolorów lakierów do paznokci. Pierwszy raz kupiłam je, ponieważ potrzebowałam unikatowy kolor na jakieś wyjście i przez przypadek znalazłam go w ich ofercie. Potem jakoś tak się stało, że postanowiłam spróbować kolejnych i zamówiłam z koleżanką na spółkę dwa zestawy Minis – jeden to był Metro, drugi Special Moments. Dzięki temu kwotowo wyszło nas po niecałe 13,00 zł za sztukę. Podzieliłyśmy się po 2 z każdego zestawu i przyznam się, że bardzo się z nimi polubiłam.

However leave my abilities alone and let's focus on nail polishes. Today on the wall nail polishes of the American brand China Glaze. They are dealing with nail care products, including amazing colors of nail polishes. The first time I bought them because I needed a unique color for a big occasion and by chance I found it in their offer. Then somehow it happened, that I had decided to try next and I ordered two Minis sets with the friend - one it was Metro, the other Special Moments. Thanks for that we payed less than 13.00 PLN apiece. We shared per two of each set and I admit that I liked them very much.


Dziś z zestawu China Glaze Minis Metro - CG in  the city./Today from the China Glaze Metro Minis - CG in the city.



Odcień to chłodny metaliczny fiolet mieniący się na srebrno./This cool shade of metallic purple that’s shimmering in silver.


Jest to lakier typu „special”, czyli brokatowy. Podkład jest przezroczysty, przez co można go stosować samodzielnie lub na innym kolor./This is aspecial” type of nail polish, glitter one. Primer is transparent, that makes possible to apply it independently or on other colour.


Za co go lubię? Po pierwsze schnie naprawdę błyskawicznie, po drugie kładziony na inny lakier rewelacyjnie go utrwala, przez co paznokcie pozostają dłużej bez zadrapań czy odprysków. Po trzecie efekt na paznokciu jest bardzo ciekawy a dzięki temu, że jest brokatowy daje bardzo wiele możliwości stosowania. Nie jest nachalny.

What do I like it for? First, it dries really fast, second put on another nail polish sensational is solidify it, , so your nails remain longer without scratches or flakes. Third, the effect on the nails is very interesting and thanks to the fact that it is glitter one it gives a lot of possibilities of applying it. It isn't pushy.




A jak u was z lakierami China Glaze?/And you with the China Glaze nail polishes?

Black Cat (Kate)

2 komentarze:

  1. Ja w ogóle nie maluję paznokci. Z rzadka na kolor podobny do Inglotowskiego nr 82. Jakoś nie przepadam za brokatem w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Moje są krótkie, maluje je zazwyczaj neutralnie i tylko dlatego, że łamią się jak nie powiem co do takiego stopnia, że ludzi boli samo patrzenie :-| Za brokatem też nie przepadam, nie mniej jednak w paznokciach jestem w stanie przeżyć, tym bardziej, że ogólnie lakiery z CG mocno mi trzymają paznokcie ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...