czwartek, 3 maja 2012

Pędzle - Hakuro H 51/ Brushes - Hakuro H 51

Hey,

Zaczynam koleją serię postów, tym razem dotyczącą pędzli do makijażu. Wiem, że miliony dziewczyn o nich pisały i piszą i raczej ciężko będzie coś odkrywczego wam powiedzieć, nie mniej jednak dołączę do tego grona.

Na pierwszy ogień pójdzie pędzel do podkładu polskiej marki Hakuro. Będzie to Hakuro H51, o którym pisałam wam w ulubieńcach zeszłego roku.

Hey,

I begin another series of posts, this time it will be makeup brushes. I know that million of girls wrote about them and are writing and it will be rather hard to tell you something innovative, but nevertheless I’ll join this group too.

The first one will be foundation brush Polish brand Hakuro. This will Hakuro H51, about which I wrote you in favourites of the last year.




Pędzel zrobiony jest z dwukolorowego syntetycznego włosia (włosie ciemne z jasną końcówką) o bardzo dużej gęstości i miękkości.

Brush is made of two-color synthetic hair (dark hair with a light tip) with a very high density and softness.


Czarna, drewniana rączka ze srebrnym napisem Hakuro H51 mierzy 14 cm, średnica pędzla  wynosi 3,1 cm a długość włosia 2,2 cm. Włosie zamocowane do trzonka jest okrągłą, metalową skuwką.

Black, wooden handle with a silver inscription Hakuro H51 measured 14 cm, diameter of brush is 3.1 cm and hair length of 2.2 cm. Fastened hair to the handle is a round, metal  top.



Hakuro H51 jest pędzlem typu flat top – czyli pędzlem z włosem ściętym prosto./Hakuro H51 is a flat top brush - a brush with the hair clipped straight.


Ogólnie jego przeznaczenie to nakładanie płynnych oraz kremowych produktów typu róż, podkład, korektor. Podobno rewelacyjnie nadaje się też do nakładania mineralnych kosmetyków typu podkład, puder, czy róż.

In general, its purpose is the imposition of liquid and cream-type products blush, foundation, concealer. Apparently sensational is also suitable for applying a mineral cosmetics like foundation, powder or blush.


Używam go do codziennego makijażu, jako pędzel do podkładu – obecnie do kremów BB.  Jak najbardziej zgadzam się,  że można nim rozprowadzać korektory. Co do różów i bronzerów mam spore wątpliwości. Po pierwsze, średnica ma ponad 3 cm, po drugie jest pędzlem typu flat top. Z tych samych powodów mam wątpliwości co do kosmetyków mineralnych. Może komuś udało się dobrze nim rozprowadzać róże, bronzery, czy kosmetyki mineralne – mnie niestety nie. Co do kosmetyków kremowych, to gęstość włosia powoduje, że duża ilość produktów zostaje na pędzlu. H51 najlepiej rozprowadza się kosmetyki płynne po spryskaniu delikatnie włosia wodą – ogranicza to zdecydowanie ilość produktu zostającą na pędzlu.

I use it for everyday makeup, as a brush to the foundation - now the BB creams. As most I agree that it can distribute concealers. As for the blushes and bronzers I have big doubts. First, the diameter is 3 cm, the second it is a flat top brush. For the same reason I have doubts about mineral cosmetics. Maybe someone has managed to distribute well blushes, bronzers and mineral cosmetics - I did not. As for creamy cosmetics, the hair density causes a large number of products stay on the brush. H51 spread best liquid cosmetics  after spraying hair with water -  it reduces the amount of product staying on brush.


Pędzel świetnie nadaje się do podkładów. Włosie nie wypada podczas mycia, nie łamie się i nie odkształca. Oryginalnie posiada osłonkę z tworzywa sztucznego przypominającą troszkę Brush Guard, którą można nakładać na czysty, suchy pędzel aby utrzymać jego kształt. Mnie podkłady oraz kremy BB rozprowadzają się idealnie przy pomocy tego pędzla i zajmuje mi to kilka chwil. Nie ma smug, nie muszę rozcierać dodatkowo gąbeczką, całość podkładu jest jednolicie rozprowadzona. Jest bardzo prosty w użyciu.

Brush is perfect for foundations. Hair doesn't come out during washing, isn't breaking and isn't deforming. Originally it has a shield of plastics resembling a bit of Brush Guard which you can possiblly put on the clean, dry brush in order to keep his shape. Foundations and BB creams are distribute perfectly with this brush and it takes me a few moments. There is no smudging and I don’t have to rub the sponge, the whole foundation is evenly distributed. It’s  very easy in the use.

Jeśli chodzi o czyszczenie, to używam do pędzli płynu Kryolan i nie mam najmniejszego problemu. Pędzel schnie około 3 godzin, jest czysty i zdezynfekowany. Mój egzemplarz ma ponad 1,5 roku i wygląda jak nowy.

As for cleaning, I am using Kryolan liquid to brushes and and I don’t have the slightest problem. The brush is drying about 3 hours, is clean and disinfected. The one I have has an over 1.5 year and looks like new.


Jak go oceniam? Jako pędzel do podkładu jest zdecydowanie moim faworytem./How do I judge? As a foundation brush this is by far my favorite.
Black Cat (Kate)

8 komentarzy:

  1. Mi niestety strasznie zaczął gubić włosie - jako jedyny z pędzli Hakuro, które mam. Jest strasznie tępy w rozprowadzaniu podkładów i zbiera kosmetyk w samym środku, przez co trzeba się trochę namęczyć z czyszczeniem. Dla mnie bardzo na nie. Ale wiem, że innym się trafiły lepsze egzemplarze. Zdecydowanie wolę flat top z EDM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Czytałam Twoją recenzję H51 i szczerze współczuje. Mnie sprawdza się rewelacyjnie :-)Akurat z EDM nie mam pędzli, bo mało typowo mineralnych rzeczy mam :-) Ale może spróbuję :-)

      Usuń
    2. No niestety nadal myślę o tym pędzlu to samo. Mimo, że do H51 nie pałam miłością, to uwielbiam pędzle Hakuro z takim fioletowawym włosiem - H24, H55, H54 - bardzo udane pędzelki.

      Usuń
    3. Black Cat (Kate): Mam H54 i zgadzam się z Tobą, jest świetny :-)

      Usuń
  2. aha! ten mój to wersja S ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Tego też mam, ale H51 zwykły jest znacznie bardziej miękki - po prostu mój numer 1 wśród typowych flat topów :-)

      Usuń
    2. o widzisz - a właśnie mi się trochę twardy wydawał, to może kiedyś się skuszę na nie-S ;)

      Usuń
    3. Black Cat (Kate): Skuś, skuś :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...