wtorek, 15 maja 2012

Poznaj Avon Colour część II - Paletka cieni Avon True Colour Mocha Latte/ Get to know Avon part II - Avon True Colour Mocha Latte Palette

Cześć,

Dziś kolejna część serii „Poznaj Avon Colour”. Pokażę wam kolejna paletkę poczwórnych cienie do powiek Mocha Latte.

Hello,

Today another part of the series "Get to know Avon Colour ". I will show you another quad eyeshadows palette Mocha Latte.


Przyznam się, że to moja ulubiona paletka z tej serii :-) Mam większość poczwórnych paletek cieni po powiek, ale jakbym miała wybrać moją ulubioną jedną, to będzie to ta. Owszem, kocham Cocoa Dreams, ale ta, to klasyczne brązy w świetnym wydaniu.

I will admit that it’s my favourite palette from these series: -) I have most of quad eyeshadows palettes, but if I had to choose my favorite one, it would be this one. Yes, I love Cocoa Dreams, but, these are classical bronzes in the excellent edition.


Co tu mamy? W pudełku z lusterkiem i aplikatorem mamy cztery cienie/What do we have here? In the box with the mirror and the applicator we have four eyeshadows:

  1. Cielisty beżowy, satynowy (o ile się nie mylę dokładnie ten sam jest w paletce Cocoa Dreams)/Flesh-coloured beige, satin (if I'm not mistaken the very same one is in the Cocoa Dreams palette)


  1. Matowy brąz w odcieniu cappucino, albo kawy z mlekiem, chłodny/Matt bronze in the shade of cappuccino, or the coffee with milk, cool


  1. Delikatny brązowy perłowy kolor (coś pomiędzy metalicznymi brązami z Cocoa Dreams)/Gentle pearly brown colour (something between metalic browns from Cocoa Dreams)


  1. Matowy ciemny brąz w kolorze ciemnej czekolady, chłodny/Matt dark brown in colour of dark chocolate, cool


Za co ją tak lubię, że wyprzedza Cocoa Dreams? Za to, że jest bardzo neutralna – można nią zrobić zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż a do tego brązy sprawdzają się praktycznie u wszystkich. Przez całą późną jesień i zimę ta paletka jest najczęściej używaną przeze mnie jako codzienny zestaw cieni :-)

What for I like this palette, that is ahead of Cocoa Dreams? The fact that it’s very neutral – it’s possible to do the both daily and evening make-up and bronzes are working practically at everyone. For the entire late autumn and the winter this palette is the most often used by me as  everyday set of eyeshadows : -)


A jak wam się ona podoba?/And how you like it?






Swoją drogą mam do was prośbę – piszcie pod tym postem, co chcielibyście z kolorówki Avonu obejrzeć w serii „Poznaj Avon Colour”. Ułatwicie mi zadanie i jeśli będę miała to co was interesuje, opiszę znacznie szybciej :-) Nie ma znaczenia, czy mieszkacie w Polsce, czy gdziekolwiek w świecie :-) Tylko proszę jeśli nie  po polsku to po angielsku :-)

By the way I have a request to you - write under this post what would you like to see from Avon colour cosmetics in series “Get to know Colour Avon”. You will make my task easier and if I have what you are interested in, I will describe much more faster : -) No matter if you live in Poland or anywhere in the world :-) Just please, if not in Polish than in English :-)

Black Cat (Kate)

4 komentarze:

  1. Od niedługiego czasu jestem fanką paletek z Avonu(mam ich w tej chwili 3)Moje ostatnie odkrycie to paletka Fresh Cut Greens, którą wypatrzyłam w katalogu przez zupełny przypadek. Bardzo mi odpowiada, nie tylko kolorystycznie, bo są to zielenie w czerech odcieniach, ale i mają fajną i wygodną pacynke, choć nie ukrywam,że najcześciej będe tutaj niepoprawna nakładam palcem, ale uczę się korzystać z pacynek i idzie mi coraz lepiej:)
    W tym makijażu wyglądasz bardzo ładnie i naturalnie:)Serdecznie pozdrawiam Ciebie Kate i wszystkie czytelniczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tego najjaśniejszego prawie nie widać. W kwestii jakości cieni do powiek od Oriflame'u lepszy jest właśnie Avon. Hmm...są takie kredki do oczu, Supershock czy coś takiego? Może to bym chciała zobaczyć. W sumie pewnie musiałabym spojrzeć w jakiś katalog żeby sprawdzić co mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Tak jasno wyszedł na zdjęciu.
      Jeśli obejrzysz katalog i będziesz czymś zainteresowana, to napisz.
      A co do kredek Super Shock, to będą wkrótce :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...