niedziela, 28 stycznia 2018

Bioderma Sensibio H2O Make-up Removing Micelle Solution

Co jakiś czas staram się testować jakiś nowy płyn micelarny. Jestem ciekawa, w jakim kierunku rozwija się tu rynek i co ciekawego się pojawia. Dlatego od czasu do czasu pojawia się u mnie jakiś wynalazek, który czasem mnie do siebie przekonuje, czasem nie. Od lat jestem jednak wierna jednemu płynowi micelarnemu i zawsze do niego wracam. Ostatnio zdałam sobie sprawę, że nigdy nie zrobiłam jego recenzji, ponieważ wydawało mi się oczywiste, że wszyscy go znają. Dziś naprawiam swój błąd i przychodzę do Was z recenzją mojego ulubionego Bioderma Sensibio H2O Make-up Removing Micelle Solution. 

Producent chwali się, że to właśnie w skórze BIODERMA znalazła inspirację do stworzenia pierwszego na świecie dermatologicznego płynu micelarnego. Opracowany ponad 20 lat temu przez biologów Laboratorium Bioderma, Sensibio H2O to rewolucja w oczyszczaniu oraz demakijażu skóry wrażliwej. Formuła Sensibio H2O to składniki aktywne zbliżone do składu skóry – delikatne oczyszczanie przy zachowaniu doskonałej tolerancji. Rekomendowany przez dermatologów Sensibio H2O stał się podstawą codziennego rytuału oczyszczania skóry. Tworząc pierwszy płyn micelarny Sensibio H2O BIODERMA zrewolucjonizowała oczyszczanie i demakijaż.

Skład

aqua/water/eau, peg-6 caprylic/capric glycerides, fructooligosaccharides, mannitol, xylitol, rhamnose, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, propylene glycol, cetrimonium bromide, disodium edta.

Butelkę możemy mieć w dwojakim wydaniu – obie zamykane flip-topem, ale jedna posiada pompkę, a druga normalnie wylewa się na płatek. Możemy ją mieć w kilku pojemnościach: 100ml, 250ml i 500ml, przy czym tylko 500ml jest w możliwości wyboru dozownika. Wszystkie mają różową zatyczkę, białą etykietę z czarno-różowymi napisami. Płyn jest bezbarwny, bezzapachowy, nie zawiera alkoholu, parabenów, mydła. Dodatkowo ma fizjologiczne pH i jest hipoalergiczny.
Oczywiście, jak wszystkie inne produkty tego typu poddałam go testowi na zmywanie. Użyłam do tego od lewej: Huda Beauty Liquid Matte Muse, Kamuflaże Kryolan (←klik), Mascara Eyeko Black Magic Mascara Drama & Curl, Coffret D'Or Black Keep Liner WP (Super Sharp) (←klik), cienie Juvia’s Place z palety Masquarade w kolorze Chi i Bori, Kobo Professional Brillant Lipstick 603 Immoral. 
Jedno przeciągnięcie nasączonym wacikiem.
Drugie przeciągnięcie nasączonym wacikiem.
Bioderma Sensibio jest zdecydowanie moim numerem jeden jeśli chodzi o płyny micelarne. Wszystko co jest niemożliwe do zmycia innymi płynami, Bioderma usuwa bez problemu. Jest delikatny, nie podrażnia oczu, łagodzi skórę. Przy wieczornym demakijażu nie trę oczu, po prostu przykładam na chwilę nasączony płatek do oka a produkt świetnie rozpuszcza i usuwa makijaż, jest przy tym niesamowicie delikatny. Nie jestem w stanie znaleźć nawet jednej wady tego produktu, poza ceną – powiedzmy sobie szczerze, że nie jest tani. Na szczęście w Superpharmie można ją dość często kupić w promocji 1 + 1 za grosz, dzięki czemu za jedną butelkę 500ml wychodzi około 35,00 - 37,00 zł. Wszystkim wrażliwcom, alergikom, osobom noszącym okulary lub soczewki a także wszystkim pozostałym polecam ją serdecznie, bo to najlepszy płyn micelarny, jaki kiedykolwiek używałam.



 

8 komentarzy:

  1. Dla mnie najlepszy płyn micelarny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ukochany od wielu już lat <3 Nie szukam już nawet innego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba w końcu się skuszę, aby kupić te płyn. W aptece Melissa znalazłam opakowanie 100 ml za 9,99 zł, więc to jest idealna okazja, aby go przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, bardzo dobry produkt i zdecydowanie wart uwagi :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...