niedziela, 14 stycznia 2018

Biotherm Aquasource zestaw

Dziś mam dla Was zestaw, który pokazywałam Wam w pierwszym poście po przerwie. W poszukiwaniu jak najlepszej pielęgnacji swojej cery próbuję wielu produktów. Tym razem po prostu postanowiłam dać szansę markom i kosmetykom dostępnym na naszym rynku. Ciągle jestem olbrzymim fanem pielęgnacji koreańskiej i japońskiej, nie mniej jednak po tak długiej przerwie jaką miałam w używaniu lokalnie odstępnych produktów, dałam kilku szansę. Na pierwszy ogień idzie zestaw z Biotherm Aquasource.

W zestawie znajdują się 3 produkty:
- Aquasource Gel 15 ml
- Aquasource Deep Serum 7 ml
- Aquasource Night Spa 5 ml
Na pudełku znajdziemy składy wszystkich trzech produktów. 



Aquasource Gel do skóry normalnej i mieszanej

Wykorzystując własności Mannozy, substancje nawilżające Aquasource przenikają przez górne warstwy skóry. Aquasource zawiera optymalne stężenie Wody Komórkowej Czystego Planktonu Termalnego, która dostarcza koncentrat składników życiowych niezbędnych dla rozwoju Planktonu Termalnego. Uczestniczy w stymulacji mechanizmu odnowy komórek naskórka, który odgrywa zasadniczą rolę dla jakości i prawidłowego nawilżenia skóry. Zawierający wyjątkowe stężenie innowacyjnych i o uznanej skuteczności składników Aquasource jest produktem pielęgnacyjnym nowej generacji aby skóra olśniewała naturalną młodością i pozostała nawilżona przez okres 48 godzin.


Aquasource Deep Serum 
Cenna kąpiel ekskluzywnego Life PlanktonTM, bogata w 35 składników odżywczych, wykazuje niezrównane zdolności regeneracyjne na skórze. Po raz pierwszy biolodzy BIOTHERM zdołali skoncentrować go 3-krotnie bardziej ** i skojarzyć go z mannozą, opatentowanym hydratatorem, aby stworzyć Deep Serum. Ten exilir sprzyja tworzeniu nowej jakości skóry i wewnętrznego blasku. 


Aquasource Night Spa
Aquasource Night SPA zawiera innowacyjną formułę, którą wzbogaca czysty Plankton Termalny oraz optymalizujący naturalną zdolność skóry do regeneracji Morski Ekstrakt Polinezyjski. Kompozycja dwóch kluczowych dla cery składników działa aktywnie każdej nocy, aby podarować cerze komfortowe uczucie głębokiego nawilżenia i ukojenia. Mniej widocznych zmarszczek spowodowanych odwodnieniem skóry, która promienieje z każdym dniem.

Jakie wrażenia z użytkowania zestawu? Całkiem niezłe. Najbardziej przypadło mi do gustu serum, które wchłaniało się bardzo szybko nie pozostawiając śladu. Skóra po nim była świetnie nawilżona i miękka. Night Spa również było równie ciekawym produktem. Producent poleca nakładać je grubszą warstwą, zostawić na 5 minut, resztkę wytrzeć i wykonać delikatny masaż. Nie miałam wystarczającej ilości produktu, żeby kłaść gruba warstwę, ale masaż był bardzo przyjemny. Kosmetyk delikatnie zostawał na skórze, ale rano nie było po nim śladu. Skóra była super nawilżona i pięknie odżywiona. Aquasource Gel najmniej przypadł mi do gustu. Przez pierwszy czas użytkowania wchłaniał się fantastycznie. Niestety im dalej, tym mniej się wchłaniał. Makijaż na nim się trzymał dobrze, skóra była nawilżona, ale cudów nie było. Nie mniej jednak, ogólnie Biotherm wypadł całkiem nieźle i dorywczo mogę go używać, ale nie na dłuższą metę. Trzeba jednak przyznać, że tak niewiele rzeczy pasuje mi ogólnie, że uznaję Biotherm na plus.


6 komentarzy:

  1. Bardzo dawno nie używałam nic z pielęgnacji Biotherm, ale mam kilka rzeczy na oku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie zestawy maluchów. Można sobie wszystkiego po trochu wypróbować :)
    Z Biotherm miałam kiedyś zestaw tej różowej serii. Cudów chyba nie było, ale było całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy jest dla sucharków :-)
      Zielony dla mieszańców :-)
      No właśnie cudów w nich brak,a serum Skin Ergetic bardzo lubiłam :-)

      Usuń
  3. Mimo, że fajna konsystencja, przyjemny zapach mocno się nie polubiliśmy, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety szkoda, ale w końcu trafię coś i dla Ciebie XD

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...