środa, 31 stycznia 2018

Biotherm Eau D'Energie Gel Douche

Żele pod prysznic idą w ilościach dużych u mnie. W różnej formie, o różnych właściwościach, zapachach. Z moją mocno wybrzydzającą skórą częściej stają się problemem niż jego rozwiązaniem. Dlatego szukam i testuję. Zdarzyła się okazja spróbować Biotherm Eau D'Energie Gel Douche, więc dziś będzie post poświęcony temu produktowi :-) 


Linia Les Eaux to zainspirowane naturą i orzeźwiającą świeżością owoców żele pod prysznic, które koją ciało i zmysły. Ten łagodny półprzezroczysty żel ma w składzie bardzo delikatnie środek powierzchniowo czynny, specjalnie zaprojektowany do delikatnego oczyszczania ciała bez wysuszania skóry. W kąpieli zmienia się w miękką i kremową pianę łatwą do spłukania dając efekt czystej, orzeźwionej skóry.

Skład
Opakowanie to plastikowa tuba stojąca na wieczku z zamknięciem typu flip-top, zawierająca 200 ml żelu pod prysznic. Niestety nie ma zabezpieczenia przed otwarciem.

W środku znajdziemy przejrzysty żel pod prysznic o zapachu bergamotki i pomarańczy.
Miałam co do niego duże nadzieje, ponieważ Biotherm kojarzy mi się pozytywnie. Niestety z nadziejami przyszło rozczarowanie. Pachniał ładnie, choć bardzo sztucznie, do tego wysuszał mi skórę jak jasny gwint. Dla mnie jest absolutnie nieakceptowalne. Nie potrafię znaleźć dobrych stron tego produktu. Jest jakby zupełnym przeciwieństwem pielęgnacji twarzy Biothermu, która jest jak najbardziej sympatyczna. Żel w Douglasie kupicie za 39,00 zł. Dla mnie zdecydowane nie.

 
 

3 komentarze:

  1. Czasami i tak bywa, że znajdzie się w asortymencie jakiś niewypał :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. ma w składzie sls - będzie wysuszał
    szukałam wszędzie składu tego produktu, dzięki za info

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...