wtorek, 25 lutego 2014

Maybelline Color Whisper 430 Coral Ambition

Cześć,

Tak sobie myślałam, że mało piszę o rzeczach dostępnych u nas lokalnie na rynku, a przecież takie też mam i kupuję :-) Dlatego na dziś przygotowałam dla was post o produkcie zdecydowanie u nas dostępnym a przy okazji dość wiosennym. Jakby na to nie patrzeć za oknem pogoda nie wskazuje zimy ;-) Jakiś czas temu opisałam wam szminkę Maybelline Color Whisper 720 Mocha Muse (<-klik). Dziś mam dla was color 430 Coral Ambition.

Hi,

I was thinking that the little I write about the things available in our local market, and yet I have and buy these too buy :-) So today I prepared for you a post about the product definitely available in our market and by the way quite spring one. As if it doesn’t look out outside the window the weather doesn’t indicate winter ;-) Some time ago, I described to you a lipstick Maybelline Color Whisper 720 Mocha Muse (<-click). Today I have for you color 430 Coral Ambition.


 Znów mamy szminkę w plastikowym opakowaniu, które kolorystycznie odpowiada kolorowi szminki :-)/Again, we have a lipstick in a plastic packaging, which color corresponds to the color of the lipstick :-)



Tym razem nie kupiłam kolejnego koloru nude XD Tym razem wybrałam odcień koralowy :-)/This time I didn’t buy another nude color XD This time I chose the shade of coral :-)




Maybelline Color Whisper 430 Coral Ambition




Kupowałam tą szminkę z chęcią, ponieważ bardzo polubiłam Mocha Muse. Tym razem kolor mnie trochę zaskoczył. Czemu? Okazał się bardziej brzoskwiniowy niż koralowy na moich ustach :-) Myślę jednak, że w związku z jej lekką przejrzystością na każdych ustach wygląda inaczej, ponieważ nasz naturalny pigment ust nadaje jej ostateczny kolor. Właściwości podstawowe pozostały bez zmian – żelowa konsystencja, dobre nawilżenie, łatwa aplikacja. Dalej polecam, bo jest to jedna z ciekawszych propozycji w bardzo przystępnej cenie :-)

I bought this lipstick with pleasure, because I really liked Mocha Muse. This time, color surprised me a little. Why? Was more peach than coral on my lips :-) But I think that in connection with its light transparency at every lips is looking different, because our natural lip pigment gives the final color. Basic characteristics remain unchanged - a gel consistency, good hydration, easy application. I still recommend it, because it’s one of the most interesting proposals in a very affordable price :-)






20 komentarzy:

  1. Korale często tak mają, że wpadają na ustach w pomarańczki. Przynajmniej u Inglotowych produktów to stały zabieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :-) Ale tu wpadł w brzoskwinię i to mnie bardzo zastanowiło :-)

      Usuń
  2. Ja mam fuksjową szminkę z Whisper (dokładnie odcień 150) i bardzo ją lubię, ale takie koralowo-brzoskwiniowe odcienie też są w moim typie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spróbuj tego? :-) Wiem że jest jeszcze jeden pomarańcz ;-)

      Usuń
  3. jeszcze nie miałam i obejrzę w szafie Maybelline jeszcze inne odcienie,bo w koralu nie wiem sama czy mi dobrze... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się zdecydowałam, ale dopiero po Mocha Muse, którą bardzo lubię, bo dla mnie jest idealna :-)

      Usuń
  4. Piękny kolor, ale dla mnie troszkę zbyt pomarańczowy jak na koral ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie z brzoskwinka niż koral, ale tak czy siak wygląda fajnie :)
    ja lubię takie delikatesy spod których prześwitują nasze usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie też, ale liczyłam, że będzie jednak bardziej pomarańczowy ;-)

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor, zerknę na tę pomadkę jak będę w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm może i ja wypróbuję :D Mocha Muse był bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, czyli nie tylko ja lubię :-D
      Zmacaj, zmacaj - nie miej skrupułów XD

      Usuń
  8. Właśnie na taki odcień poluję :) Chętnie bym ten kosmetyk wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tam się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...