czwartek, 20 lutego 2014

Lakier China Glaze – It’s Alive/ China Glaze Nail Polish - It’s Alive

Czwartek,

Taka mała niespodzianka – zazwyczaj posty są publikowane po 12, a tu będzie teraz :-) Nie miałam ani czasu ani siły, żeby pisać w nocy. Nie chciałam jednak was zostawić tak zupełnie z niczym. Dlatego na dziś kolejny lakier China Glaze – tym razem It’s Alive.

Thursday,

Such a small surprise - usually posts are published at 12, and there will be one just now :-) I had neither the time nor the energy to write at night. But I didn’t want to leave you completely with nothing. So today another nail polish from China Glaze - this time It's Alive.



Lakier pochodził z kolekcji Halloween na 2012 rok. Jest to transparentna zielona baza, w której zatopione są średnie i małe drobinki. Całość bardzo błyszcząca w piękny odcieniu zieleni oliwkowej/zgniłej :-) Mnie kojarzy się jako kolor zombiowy – w końcu It’s Alive XD

Nail polish came in the 2012 Halloween collection. It’s a transparent green base, in which are embedded medium and small particles. All very shiny in a beautiful shade of olive/rotten green :-) I associate the color as zombie color - in the end It's Alive XD



Dwie warstwy/The two layers





Lakier kolorystycznie bardzo mi się podoba. Taki klejnocik, który idealnie pasuje mi do kolczyków z oliwkowymi z cyrkoniami a nawet błyszczy bardziej od nich XD Nakłada się dobrze, aczkolwiek u mnie już trzeciego dnia zaczyna odpryskiwać. Paznokci nie odbarwił, ale zmywa się typowo dla brokatów – całkiem fajne wyzwanie XD Podobać bardzo mi się podoba, ale mimo bazy i top coatu trwałość tak sobie. A jak wam się podobają moje podgniłe paznokcie? ;-)

I like the color of this nail polish. Such a jewel that perfectly suits my olive earrings with cubic zirconia and shines even more then them XD Is applied well, although on my third day already starts to chip off . Doesn’t dicolored nails, but washes off typically for brocades - pretty cool challenge XD I really like it, but even with the base and top coat durability is rather poor. And how do you like my rotten nails? ;-)





8 komentarzy:

  1. jak dopasowany do kolczyków *.*
    podoba mi się! zaskakujące, prawda? :D
    ale brokaty nie dla mnie, oj nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nonie? Kiedyś kupiłam sobie te cyrkonie w srebrze, bo bardzo mi się spodobały a potem lakier i patrz, jaki duet wyszedł XD
      Poważnie Ci się podoba? :-)
      Wiem, wiem Ty nie błyskotka ;-)

      Usuń
  2. Lubie takie swiecidełka na paznokciach :)) Nawet bardzo :)))
    Udanego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście zombiak.....nie moja bajka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie mój kolor, tak przynajmniej mi się teraz wydaje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy na żywo też nie będzie Ci się podobał :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...