wtorek, 26 listopada 2013

Lakier Etude House BE 101 Choco Syrup/Etude House Nail Polish BE 101 Choco Syrup

Hej,

Dziś pokażę wam jeden z lakierów, które ostatnio zakupiłam na Gmarkecie dzięki uprzejmości Tekashi (<-klik). Chodziły za mną nudziaki, które nie  rzucałyby się w oczy. Takie też są czasem potrzebne. W związku z tym zakupiłam dwa i dziś będzie o Etude House Nail Polish BE 101 w kolorze Choco Syrup.

Hey,

Today I'll show you one of the varnish, which recently I bought on Gmarket thanks to help of Tekashi (<-click). I was thinking about buying some nude nail polishes, that won’t stand out. These also are sometimes needed. Therefore, I bought two and today it will be  about Etude House Nail Polish BE 101 in the color Choco Syrup.



Lakier w opakowaniu ma odcień chłodnego beżu, który inaczej wygląda na paznokciach./Varnish in the package has the cool shade of beige that looks different on the nails.



Pędzelek/Brush



Dwie warstwy/Two layers




W przypadku tego lakieru 2 warstwy dają zadawalające dla mnie krycie. Jak zawszę kładę najpierw bazę, potem 2 cienkie warstwy lakieru, a potem top coat. Te białe końcówki, które widzicie na zdjęciu, to efekt top coatu – ściągnął lakier :-| Mimo to całość trzymała się u mnie coś koło 5 dni, a to dużo.

In the case 2 layers of nail polish give satisfactory coverage for me. As always I put first base, then 2 thin coats of varnish, and then top coat. These white tip that you see in the picture is the effect of top coat pulled off the varnish :-| Yet all last up to something like five days, and it's a lot.



Jak wam się podoba? :-)/Do you like it? :-)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ściągnął końcówki. Może trzeba by też użyć koreańskiego top coatu( lub jakiegoś z tej samej marki) żeby razem były kompatybilne????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale pierwszy raz mi się takie coś zdarzyło :-|

      Usuń
    2. o tym samym co Aga pomyślałam :D mądre umysły myślą podobnie :D hyhyhyh

      Usuń
    3. Co widać na załączonym obrazku :-DDD

      Usuń
  2. Podobają mi się takie delikatne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 dni? Jestem pod wrażeniem.
    Nudziaki na pazurach fajne są. :) Ostatnio się do nich przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy - ja też :-)
      Nie sądziłam, że utrzyma się dłużej niż 2 dni, bo tyle zazwyczaj u mnie lakiery żyją, a tu psikus :-)
      Ja czasem ich używam ;-)

      Usuń
    2. A taki niepozorny. :) Właśnie dlatego się na żaden z nich nie decydowałam - myślałam, że góra 2 dni wytrzymają.

      Usuń
    3. Ja też, ale jakoś się trzymają i to mnie dziwi, bo do tej pory na moich paznokciach dłużej jak dwa dni trzymają się Chinki i Essie, czasem Lioele. A tu niespodziwka taka :-)

      Usuń
  4. ostatnio mam fazę na kolory nude na paznokciach, ten kolor również z chęcią bym ponosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fazy na kolory są fajne - ale czasem trochę niebezpieczne - można za bardzo poszaleć ;-)

      Usuń
  5. taki nie pasuje do mojego koloru skóry bo jak wiesz w moich poszukiwaniach idealnego nude siegalam po prostu po co mi w rece wpadnie :) przyznam że w buteleczce inny odcien łapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że to będzie chłodny beż a tu niespodzianka, choć powiem, że nie jest zły :-)
      Tak, ja wiem, że jesteś idealistką i szukasz dla siebie perfekcyjnego koloru :-) Czytam Cię regularnie i szkoda tylko, że tak rzadko piszesz :-)

      Usuń
  6. ładny nudziaczek, choć sama jeśli po nudziaki sięgam, to idą ce raczej w delikatny róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu mamy różnorodność :-D Jest zdecydowanie ciekawiej :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...