wtorek, 26 listopada 2013

Lakier Etude House BE 101 Choco Syrup/Etude House Nail Polish BE 101 Choco Syrup

Hej,

Dziś pokażę wam jeden z lakierów, które ostatnio zakupiłam na Gmarkecie dzięki uprzejmości Tekashi (<-klik). Chodziły za mną nudziaki, które nie  rzucałyby się w oczy. Takie też są czasem potrzebne. W związku z tym zakupiłam dwa i dziś będzie o Etude House Nail Polish BE 101 w kolorze Choco Syrup.

Hey,

Today I'll show you one of the varnish, which recently I bought on Gmarket thanks to help of Tekashi (<-click). I was thinking about buying some nude nail polishes, that won’t stand out. These also are sometimes needed. Therefore, I bought two and today it will be  about Etude House Nail Polish BE 101 in the color Choco Syrup.



Lakier w opakowaniu ma odcień chłodnego beżu, który inaczej wygląda na paznokciach./Varnish in the package has the cool shade of beige that looks different on the nails.



Pędzelek/Brush



Dwie warstwy/Two layers




W przypadku tego lakieru 2 warstwy dają zadawalające dla mnie krycie. Jak zawszę kładę najpierw bazę, potem 2 cienkie warstwy lakieru, a potem top coat. Te białe końcówki, które widzicie na zdjęciu, to efekt top coatu – ściągnął lakier :-| Mimo to całość trzymała się u mnie coś koło 5 dni, a to dużo.

In the case 2 layers of nail polish give satisfactory coverage for me. As always I put first base, then 2 thin coats of varnish, and then top coat. These white tip that you see in the picture is the effect of top coat pulled off the varnish :-| Yet all last up to something like five days, and it's a lot.



Jak wam się podoba? :-)/Do you like it? :-)

Muzycznie/Musically

Ostatni z afrykańskich wykonawców, z którymi chciałam was zapoznać (w każdym razie teraz). Jest to Khadja Nin, którą pierwszy raz usłyszałam w 1997 roku na Festiwalu w Sopocie i od tej pory podbiła moje serce. Pochodzi z Burundi, obecnie mieszka w Monako. Wyszperałam dla was na Youtubie cztery moje ulubione utwory, z których dwa pierwsze zimą ocieplają mi zimowe dni. Jeden większość z was słyszała :-) Polecam :-D

The last of the African performers with whom I want you to acquaint (at least for now). It’s Khadja Nin, which I first heard in 1997 at the Festival in Sopot, and since then she took my heart. Originally from Burundi, now lives in Monaco. I had found for you on Youtube four of my favorite songs, of which the first two in the winter warm up my winter days. On of them most of you have heard :-) I recommend her :-D





 



16 komentarzy:

  1. Bardzo ściągnął końcówki. Może trzeba by też użyć koreańskiego top coatu( lub jakiegoś z tej samej marki) żeby razem były kompatybilne????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale pierwszy raz mi się takie coś zdarzyło :-|

      Usuń
    2. o tym samym co Aga pomyślałam :D mądre umysły myślą podobnie :D hyhyhyh

      Usuń
    3. Co widać na załączonym obrazku :-DDD

      Usuń
  2. Podobają mi się takie delikatne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 dni? Jestem pod wrażeniem.
    Nudziaki na pazurach fajne są. :) Ostatnio się do nich przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy - ja też :-)
      Nie sądziłam, że utrzyma się dłużej niż 2 dni, bo tyle zazwyczaj u mnie lakiery żyją, a tu psikus :-)
      Ja czasem ich używam ;-)

      Usuń
    2. A taki niepozorny. :) Właśnie dlatego się na żaden z nich nie decydowałam - myślałam, że góra 2 dni wytrzymają.

      Usuń
    3. Ja też, ale jakoś się trzymają i to mnie dziwi, bo do tej pory na moich paznokciach dłużej jak dwa dni trzymają się Chinki i Essie, czasem Lioele. A tu niespodziwka taka :-)

      Usuń
  4. ostatnio mam fazę na kolory nude na paznokciach, ten kolor również z chęcią bym ponosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fazy na kolory są fajne - ale czasem trochę niebezpieczne - można za bardzo poszaleć ;-)

      Usuń
  5. taki nie pasuje do mojego koloru skóry bo jak wiesz w moich poszukiwaniach idealnego nude siegalam po prostu po co mi w rece wpadnie :) przyznam że w buteleczce inny odcien łapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że to będzie chłodny beż a tu niespodzianka, choć powiem, że nie jest zły :-)
      Tak, ja wiem, że jesteś idealistką i szukasz dla siebie perfekcyjnego koloru :-) Czytam Cię regularnie i szkoda tylko, że tak rzadko piszesz :-)

      Usuń
  6. ładny nudziaczek, choć sama jeśli po nudziaki sięgam, to idą ce raczej w delikatny róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu mamy różnorodność :-D Jest zdecydowanie ciekawiej :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...