niedziela, 3 listopada 2013

Przegląd kremów pod oczy/Review of eye creams

Cześć,

Na dziś przygotowałam dla was dość nietypowy post :-) Jakiś czas temu Cleo z bloga Cleo-Inspire (<-klik), poprosiła mnie o przegląd kremów pod oczy. Ponieważ jakoś tak ze mną jest, że staram się wasze prośby spełniać, to postanowiłam, że taki post napiszę. Kiedy tak dumała jak ten post napisać wpadałam na pomysł, by poprosić o wsparcie osobę, która własnego bloga nie posiada, ale wie bardzo dużo o kosmetykach pielęgnacyjnych. Stąd mała niespodzianka dla was – post kolaboracyjny z Agą – agniecha4791 (<-klik), w którym zrobimy krótki przegląd kremów pod oczy :-)

Hi there ,

Today I prepared for you a rather unusual post :-) Some time ago, Cleo from
Cleo - Inspire blog (<- click) asked me to review eye creams. Because there is something is with me that I try to fulfill your requests, I decided that I write this post. As I mused how to write this post I tended to fall with the idea to ask for a support person who doesn't have a personal blog, but she knows a lot about skin care cosmetic. Hence a little surprise for you - post collaborative with Aga - agniecha4791 (<- click), in which we do a brief overview of eye creams :-)



Zacznę od siebie. /I'll start with my part.

Moje kremy to/My creams are:

1. Flos-lek


Żel ze świetlikiem lekarskim i bławatkiem (chabrem) – 7,00 zł za 10 g
W swoim czasie używałam dwóch wersji tego popularnego żelu pod oczy. Pierwsza z nich o której pisałam  na blogu to żel ze świetlikiem lekarskim i bławatkiem (chabrem) (<-klik) dla komputerowców. Jest całkiem dobry produkt, który nadaje się pod makijaż, jeśli używam w niezbyt dużych ilościach. Ładnie nawilża i delikatnie uspakaja skórę. Bałam się, że pod koniec mnie uczulił, ponieważ oczy mnie bolały, ale okulista stwierdził, że to nie od kremu, ale z powodu stanu chorobowego oczu.

Lid & under eye gel with eyebright and cornflower – 7,00PLN per 10 grams
At the time, I used two versions of the popular eye gel. The first one about which I wrote on the blog is a Lid & under eye gel with eyebright and cornflower (<- click) for people who work with the computer. It is quite a good product that is suitable under make-up, if I use in small portions. Nicely gently moisturizes and soothes the skin. I was afraid that at the end it irritated me because my eyes hurt, but the eye doctor said that this is not the cream, but because of the eye condition.


Żel ze świetlikiem lekarskim i aloesem – 7,00 zł za 10 g
Drugi z tej serii to żel ze świetlikiem lekarskim i aloesem. Ma koić skórę i nawilżać skórę, a także łagodzić podrażnienia. Również nadaje się pod makijaż i delikatnie nawilża skórę. Nie cierpię na podrażnienia pod zabiegach kosmetycznych, więc nie mogłam sprawdzić go w tej dziedzinie. Ogólnie lubiłam te żele.

Lid & under eye gel with eyebright and aloe  - 7,00 PLN per 10 grams
The second in the series is a gel with eyebright and aloe
. It should soothe skin and moisturize the skin and soothe irritation. Also suitable under make-up and gently moisturizes the skin. I don't have irritation in cosmetic treatments, so I couldn't test it in this field. Overall, I liked these gels .


2. Missha

Super Aqua Relief Eye Cream - 22,00$ za 30 ml.
Jest to krem, którego obecnie używam. Na recenzję będzie trzeba poczekać, ale na dziś mogę wam powiedzieć, że jeśli ktoś z was cierpi na sucha skórę pod oczami, podrażnioną, to ten krem jest jak najbardziej dla was. Skóra jest bardzo dobrze nawilżona, wygładzona i ukojona. Problemem jest dostępność, choć można zamówić na stronie Misshy, e-bayu czy GMarkecie. Recenzję obiecuję napisać za jakiś czas :-)

Super Aqua Relief Eye Cream - $ 22,00 for 30 ml.
It is a cream, which I'm currently using. The review will have to wait, but for now I can tell you that if any of you suffer from dry skin under the eyes, irritated, this cream is for you. The skin is very well hydrated, smoothed and soothed. The problem is availability, but can be ordered at Missha website, e- bay or Gmarket. I promise to write a review in a while :-)


3. Clinique

All about eyes – 165,00 zł za 15 ml.
Drugi z kremów pod oczy, które obecnie używam i za jakiś czas zrecenzuję :-) Krem ma za zadanie zmniejszać opuchlizna wokół oczu, cienie pod oczami i redukować drobne zmarszczki. Nadaje się do używania pod makijaż, ponieważ ma lekką, żelową konsystencję. Wchłania się dobrze i ładnie nawilża skórę. Na razie nie napiszę więcej. Powiem tylko, że istnieje wersja kremu „All about eyes rich” dla bardzo suchej skóry.

All about eyes – 165,00 PLN per 15 ml.
The other eye cream that are currently used by me, and for some time I'll review it :-) Cream should reduce swelling around the eyes, dark circles under the eyes and reduce fine wrinkles. Suitable for use under make-up because it has a light, gel-like consistency. It absorbs well and nicely moisturizes the skin. For now, I will not write more . Let me just say that there is a version of the cream "All about eyes rich" for very dry skin.


Tyle ode mnie, ponieważ Aga przygotowała dla was dość sporo :-D/That's all from me, because Aga has prepared for you quite a lot :-D

Część przygotowaną przez Agę - agniecha4791 :-) Nie ingerowałam w tekst (tylko przetłumaczyłam), choć miałam do wstępu pewne zastrzeżenie XD/Part prepared by the Aga - agniecha4791 :-) I didn't interfere with the text (only translated it), but I had some reservations to introduction  XD

Aga

W ramach wstępu pragnę nadmienić, iż leciwa ze mnie dama :-) W tym roku stuknęła mi 39-ta wiosna. Jestem snobką jeśli chodzi o pielęgnację (tu ukłon w stronę Marti). Jak na swój wiek, uważam, że skórę mam zadbaną. Okolica oczu jest nieźle odżywiona i oprócz drobnych zmarszczek mimicznych - śmiem stwierdzić, że jest w bardzo dobrym stanie.

In the introduction I would like to mention that I'm an elderly lady :-) This year I  had 39th spring of my life. I'm a snob when it comes to skin care (a nod for Marti here). As for my age, I think that I have well maintained skin. Eye area is well nourished and besides expression lines wrinkles - I dare say that  is in very good condition.

A oto przegląd ostatnio używanych przeze mnie kremów pod oczy:/Here is an overview of my recently used  eye creams :

1.Ziaja

Kozie mleko - mleczny kompres  15 ml/6,50 zł
Krem przeznaczony jest do skóry suchej skłonnej do zmarszczek. Ten krem doskonale nawilża skórę w okolicach oczu. Jest dla mnie dużym zaskoczeniem, ponieważ skóra pozostaje elastyczna cały dzień i nie ma efekty suchości nawet po kilku godzinach od aplikacji. Ze względu na jego konsystencję lubię używać go na dzień.

Goat's milk - milk compress 15 ml / 6,50 PLN
Cream for dry skin prone to wrinkles. This cream perfectly moisturizes the skin around the eyes. It's a surprise for me, because the skin remains supple all day and there isn't the effects of dry even after hours after application. Due to the consistency I like to use it on a daily basis.

Jaśmin w kremie 50+  15 ml/11 zł
Krem przeciw zmarszczkom pod oczy i na powieki. W ramach wyjaśnienia - ponieważ ten krem jest przeznaczony dla skóry 50+, jest on własnością mojej mamy, ale jak to w życiu bywa, czasami go podkradam! Jaśmin jest moim ulubieńcem ze względu nie tylko na jego właściwości wygładzające i pielęgnujące, ale także za jego właściwości tonująco-korygujące, które doskonale niwelują cienie i zapewniają zdrowy wygląd. Zwłaszcza po nieprzespanej nocy czy po imprezie.

Jasmine cream 50 + 15 ml/11 PLN
Anti wrinkle eye and eyelid cream. The explanation - because this cream is for skin 50 + , is owned by my mother, but as it happens in real life, sometimes I pilfer  it! Jasmine is my favorite, not only because of its soothing and nourishing properties, but also for its tone - correction properties, which perfectly level the shadows and provide a healthy look. Especially after a sleepless night or after the party.


2.Organique

Eternal Gold Golden Anti - Wrinkle Eye Contour Cream 15ml/69,99 zł
Lekki przeciwzmarszczkowy krem, przeznaczony dla cery dojrzałej, do pielęgnacji skóry okolic oczu.  Jego właściwości nawilżające są słabe – do tego stopnia, iż w drugiej połowie dnia czułam już bardzo ściągniętą skórę po oczami, co powodowało duży dyskomfort. Drugim, ogromnym według mnie minusem jest fakt, iż krem ten został wzbogacony w różową opalizację i złote drobinki, które mają niwelować niedoskonałości. Mnie się ten pomysł bardzo nie podoba z tego względu, że nie jestem fanką nakładania dużej warstwy kosmetyków kolorowych, kryjących w okolice pod oczne, a zarówno drobinek jak i opalizacji nie da się łatwo zamaskować.

Eternal Gold Golden Anti - Wrinkle Eye Contour Cream 15ml /69,99 PLN
Light anti-wrinkle cream, designed for mature skin, for skin care around the eyes. Its moisturizing properties are poor - to such an extent that in the second half of the day I have a pinched skin under the eyes, causing a lot of discomfort. Second, a huge minus for me is that this cream is enriched with pink iridescence and gold particles to level imperfections. I din't like this idea much because I'm not a big fan of applying layers of covering color cosmetics on the eye area, and both the particles and the iridescence is not easily disguise.


3.Mac

Fast Response Eye Cream 15 ml/ 140 zł
Krem zawiera dużo składników odżywczych łącznie z kofeiną. Kocham ten krem:
- za jego właściwości nawilżające - nawet pod koniec dnia nie ma uczucia ściągnięcia skóry, nawet w sezonie zimowym ,kiedy pomieszczenia są ogrzewane,
- za to w jaki sposób wygładza i ujędrnia skórę pod oczami pozostawiając cieniutki film, który utrzymuje ją elastyczną i doskonale odżywioną.
Krem idealnie się wchłania, doskonale nadaje się na dzień pod makijaż.   Dla mnie ideał! Ze względu na żelową konsystencję jest bardzo wydajny. Pierwszą tubkę używałam ok 8-9 miesięcy.

Fast Response Eye Cream 15 ml /140 PLN
Cream contains a lot of nutrients ingredient including caffeine. I love this cream :
- for its moisturizing properties - even at the end of the day there is no feeling pinched  skin, even in winter, when the rooms are heated,
- for how it smoothes and firms the skin under the eyes , leaving a thin film that keeps it flexible and well- nourished.
The cream absorbs perfectly, perfectly suited for a day under the make-up. For me, the ideal! Due to the consistency of the gel is very efficient. The first tube I used about 8-9 months.



4.Lancôme

Renergie Yeux Anti-Wrinkle Firming Eye Cream 15 ml/ok 240 zł
Krem przeciw zmarszczkowy i ujędrniający pod oczy z aminokwasami oraz masełkiem Karité. W słoiczku wygląda na krem bardzo zwarty o bogatej, tłustej konsystencji. Ale na skórze idealnie się wchłania, napina skórę, świetny pod makijaż, ewentualnie jako maseczka nałożony trochę grubszą warstwą na noc. Jestem zakochana w pielęgnacji marki Lancôme. Dodatkowym atutem jest fakt, że krem zaczęłam używać w czerwcu br i nadal mam ponad pół słoika.

Renergie Yeux Anti- Wrinkle Firming Eye Cream 15 ml /about 240 PLN
 Anti-wrinkle and firming eye  cream with amino acids and Karité butter. In the jar looks like very tight cream with a rich, oily texture. But on the skin perfectly absorbed, tightens the skin, great under make-up, possibly as a mask applied a little thicker at night. I love skin care from Lancôme. Another plus is the fact that the cream started using in June and I still have over half a jar.


5.Shiseido

Benefiance Concentrated Anti-Wrinkle Eye Cream 15ml/ok 270 zł
Krem chroni skórę pod oczami nie tylko przed starzeniem się, ale również przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi powodującymi przesuszenie. Ma on bardzo bogatą konsystencję i używałam go tylko i wyłącznie na noc, ponieważ na dzień (według mojej opinii) nie nadaje się. Krem znakomicie odżywiał i  uelastyczniał skórę, wręcz prasował zmarszczki i drobne linie. Dodatkowo pomagał niwelować efekt podkrążonych, zmęczonych oczu. Dzięki tłustej konsystencji był niesamowicie wydajny. Słoiczek 15 ml używałam ok 11 miesięcy.

Benefiance Concentrated Anti- Wrinkle Eye Cream 15ml/ok 270 PLN
The cream protects the skin under the eyes not only from aging , but also against harmful external factors that cause dryness. It has a very rich texture and I used it only for a night, because for a day (in my opinion) is not suitable. Cream very well nourish and improve flexibly of the skin, almost ironed wrinkles and fine lines. In addition, it helps level the effect of tired eyes and dark circles. With oily consistency was incredibly efficient. 15 ml jar I used about 11 months.


Na sam koniec chciałabym wspomnieć o kilku bublach, które mi się trafiły w międzyczasie. Olay Total Effects Eye Transforming Cream – nie robił nic, co obiecuje producent. Nivea Q10 Plus – jak na krem pod oczy powodował tak okrutne uczulenie, że płakałam cały czas podczas jego używania. I wisienka na torcie, która spowodowała największą złość to Dior Hydra Life Creme Sorbet Yeux Pro-Jeunesse. Podczas imprezy Diora zostałam namówiona przez pana makijażystę na cudo, które miało dostarczać niesamowite nawilżenie w głąb skóry. Cudo jest, w ładnym słoiczku, ale nawilżenie daje takie, że muszę na niego nakładać drugi krem, bo pierwsza warstwa działa tylko parę minut po zaaplikowaniu.

At the end I would like to mention a few trash goods that I try in the meantime. Olay Total Effects Eye Transforming Cream - didn't do anything that producer promises. Nivea Q10 Plus - as an eye cream caused so cruel irritation that I cried all the time while using it. And the icing on the cake, which caused the greatest anger is Dior Hydra Life Sorbet Creme Pro- Jeunesse Yeux. During the event, I was persuaded by Dior make-up artist to buy this wonder, that had to deliver incredible moisture into the skin. Wonder is in a pretty jar, but it provides that kind of moisture that I need to put  another cream on it, because the first layer works only a few minutes after application .

Mam nadzieję, że Cleo będzie zadowolona z tego posta a wam przydadzą się zawarte w nim informacje :-) Będziemy z Agą odpowiadać na wasze komentarze pod postem, każda ze swojego konta, więc jeśli macie pytania – piszcie :-)


I hope that Cleo will be satisfied with this post and you will find information contained in it useful :-) Me and Aga answer your comments below posts, each form their blogger account, so if you have any questions - write :-)

25 komentarzy:

  1. Przyznam sie szczerze, ze nie uzywalam nigdy kremu pod oczy, ale zacheca mnie ten z clinique : ))) Ostatnio zauwazylam, ze mam okropne since pod oczami, wczesniej takich nie mialam. Moze to najwyzsza pora siegnac po taki krem : ))))) Bardzo przydatny post, dziekuje Ci za niego.
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobał się post i okazuje się przydatny :-) Warto używać kremów pod oczy, bo tu dość szybko widać upływający czas :-)

      Usuń
  2. tego świetlika lekarskiego używała moja mama po tym jak nabawiła się jakiegoś uczulenia i miała problem z oczami.. bardzo jej pomógł i kupiła sobie nawet jakiś zapas korzystając z jakiejś promo w Rossmannie :)

    All About Eyes Clinique miałam miniaturkę i dla mnie za lekka konsystencja.. wydaje się być lepszy dla młodszych osób.. w moim wieku, to już bardziej treściwe preferuję ;) z działu Agi znam Fast Response MAC i uwielbiałam go! zuzyłam 2 lub 3 tubki i był świetny! czasem nawet nachodzi mnie chęć by znów odnowić przyjaźń, ale zaglądnięcie w szufladę z zapasami mnie powstrzymuje ;) miałam też tego Lancome, ale dobre kilka lat temu i ijedyne co pamiętam, to że był w porządku.. większych fascynacji chyba nie wywołał, albo nie pamiętam, co w moim wieku jest normą :P hahhaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, jeśli chodzi o Clinique ale Ty masz suchą skórę - ja mieszaną i dla mnie jest na razie ok. Próbowałaś wersji rich?
      Lecytynkę dla kolegi Alzheimera kupić Mamciu? :-*

      Usuń
  3. Mac rządzi! Ja używam teraz chyba 3 lub 4 tubkę. A Lancoma bardzo lubię, bo to jest w sumie pierwszy krem o bogatej konsystencji, który nadaje się pod dzienny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Clinique jest również dla mnie za lekki, a o Fast Response czytalam dawno temu i pamietam ze ma dobre opinie. Ja póki co wykańczam Ren Keep young and beautiful, a na liscie mam Pai Echium Cream. Od siebie polecam Kiel's z Avocado, 100 zł a wystarczy na 1,5 roku nawet :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fast Response świetnie sobie radzi w sezonie jesienno-zimowym, zwłaszcza w dogrzewanych pomieszczeniach.

      Usuń
    2. heaven - muszę obczaić Twoje propozycje :-)

      Usuń
  5. Jakiegoś świetlika używam, ale tylko jeśli mam rano opuchnięte oczy. Tylko tak się u mnie sprawdza. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekuś, u mnie rano był ok w sumie nawet go lubiłam :-) A używasz coś normalnie? :-)

      Usuń
    2. No właśnie na dzień nic. ALE! Mam w zapasach krem od Corine - co prawda on jest do twarzy, ale mam go zamiar używać tez pod oczy. :)

      Usuń
    3. Zacznij Tekuś dbać o skórę pod oczami, bo będziesz potem wyglądać jak ja XD

      Usuń
    4. No ale Ty przecież młodo wyglądasz. :) Kremik już sobie upatrzyłam.

      Usuń
    5. Dobra, dobra, ale jestem od Ciebie trochę starsza :-)
      Dobrze, że coś upatrzyłaś :-)

      Usuń
  6. Kochany Czarny Kociaku serdecznie dziekuje i Tobie Agnieszko również. Prosiłam o podsumowanie, bo od jakiegoś czasu szukam własny ideał. Aktualnie mam Olay w postaci zelowej, Eveleine i Loreal. Szału nie ma, mam wrecz ochotę je wyrzucić do kosza...tylko co następne? Kiedyś wystarczał mi Nivea Visage, od kiedy zmieniłam kraj, co za czym idzie klimat , skóra pod oczami stała się sucha i szorstka. Cienie to juz kwestia przemęczenia, utraty wagi, alergii i diety , z tym sobie jakoś poradzę, ale ta suchość....!
    Dziekuje Wam za ten cudownie przygotowany post...choć przyznam, ze jestem w kropce, bo trudno okreslić i wyłonić najlepszy, ale przynajmniej wiem już w jakim kierunku pójść. Z wymienionych przez Was kremów, postaram sie przetestować Ziaja , Mac i Lancome oraz poczekam na recenzję Clinique :) choć i ten aloesowy kuszący ( bo ja strasznie lubie kosmetyki z doddatkiem aloesu). No nic, bede testować. Jeszcze raz dziekuje - post jest bardzo pomocny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaję polecam z całego serca nie dosyć ,że taka tania to bardzo fajnie działa. Jak już wspominasz o przesuszeniu to ja bym radziła zainwestować w krem z Shiseido - jest tak odżywczy ,że nadaję się tylko na noc, ale działa cuda :-) Dla mnie idealnym duetem na okres jesienno-zimowy jest Mac na dzień i Shiseido na noc.

      Usuń
    2. Dziekuje, kupie Ziaje przodczas najblizszego pobytu w Polsce. W sumie dopiero pod koniec grudnia, a teraz rozejrze się za mac'iem.

      Usuń
    3. Cleo Słoneczko - obiecałam i z wsparciem Agi udało nam się coś takiego stworzyć :-) Mam nadzieję, że w efekcie uda Ci się znaleźć dobry krem pod oczy dla siebie :-)

      Usuń
  7. świetny post, uwielbiam zbiorcze recenzje:] Agnieszka tylko potwierdziła moje przyszłe zakupowe plany, Lancome i Shiseido, widzę, że nie ma co tracić czasu na organique, choć ta ziaja mnie zaskoczyła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zaskoczyła dosyć pozytywnie. Ale ja mam takie swoje poglądy,że krem podoczny wolę taki naprawdę w wyższej półki....... i dzięki temu mam niezłe rezultaty :-)

      Usuń
    2. Ha, czyli nam się udało :-) Bardzo mnie to cieszy :-)

      Usuń
  8. Od siebie dodam, ze Clinique zupelnie nie nadaje sie dla skory wrazliwej. Strasznie podraznia. Nie wiem co dodaja do kosmetykow pielegnacyjnych, ale wiekszosc z nich drazni i czerwieni skore wrazliwa. Wygladalam na spuchnieta i jakbym plakala przez cala noc.

    Ten krem od Shiseido nie zrobil dla mnie zupelnie nic. Podobnie jak krem pod oczy od SK-II. Bylam bardzo rozczarowana tymi dwoma produktami.

    Sama juz nie wiem czego uzywac :(
    Bede musiala sprobowac tego MACa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :-)
      Od siebie powiem Ci, że też nie znoszę produktów CIlniqua do pielęgnacji twarzy. Każdy z kremów z 3 kroków powodował u mnie tragiczne opuchnięcie twarzy. Ten krem póki co jest ok, nie robi mi krzywdy i nie uczula, ale to chyba pierwszy, jaki używam i nie robi krzywdy.

      Zdziwiłaś mnie trochę, bo raczej ta seria od Shiseido jest dość dobrze tu notowana. Ale wiem, że wszystko jest bardzo indywidualną sprawą naszych skór.

      Może spróbuj tego z MACa - jak nam przyjdzie coś do głowy, to Ci napiszę :-)

      Usuń
  9. Dla mnie najlepszy krem pod oczy to koktajl młodości pod oczy i na powieki Dermiki z serii Gold 24k. Najlepiej ze wszystkich kremów jakich do tej pory używałam zmniejsza sińce, worki i podpuchnięcia pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać każdemu co innego pasuje i cieszę się, że w komentarzach piszecie też o swoich lubianych i nielubianych kremach, bo w ten sposób pomagamy sobie nawzajem w poszukiwaniach :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...