sobota, 18 lutego 2012

Haul zakupowy i Kissbox nr 3....(?!)/ Shopping haul and Kissbox nr 3....(?!)

Cześć kochani,

Dla odmiany, żeby nie być monotonnym, pokażę wam zakupy, które poczyniłam w ciągu ostatniego miesiąca. Nie jest tego zbyt dużo, ale za to parę fajnych rzeczy się pojawiło :-)

Tak naprawdę ten post miał być o moim trzecim Kissboxie. Niestety z przyczyn dla mnie nie zrozumiałych nie mam swojego Kissboxa i mieć go nie będę, mało tego były problemy z subskrypcją. Jestem mocno zaskoczona i niemile rozczarowana zaistniałą sytuacją. Może później będzie lepiej.

Hi guys,

For a change, beacuse I don’t want to be monotonous and I’ll show you my shopping, which I did in last month. There isn’t to much, but there are few really nice things :-)

This post should be about my third Kissbox. For some reasons, that I don’t understand ,I don’t have my Kissbox, I will not have it and there were some problems with my subscription. I’m really suprised and disappointed with the whole thing. Maybe later will be better.

Nie mniej jednak wrócimy do miłych tematów :-)/Nevertheless lets get back to nice topics :-)

Zakupy z Asian Store/ Asian Store shopping

Moje pierwsze zakupy to Asian Store i parę fajnych drobiazgów :-) Może wreszcie zrobię ten makijaż kosmetykami z Asian Store :-)/My first shopping is from Asia Store and few nice things :-) Maybe I’ll finally do this make-up with Asian Store cosmetics :-)


Zakupy z China Glaze/China Glaze shopping



Kupiłam 4 lakiery w wersji mini – pokażę wam je później a tym czasem akurat jeden mam na sobie i wygląda on tak.../I have bought 4 mini nail polishes – I’ll show them to you later but now i’ve got one of this on my nails and this is what it’s look like...


Zakupy Avon/Avon shopping

Mam wam do pokazania całą nową kolekcję „Lustra i cienie”. Obiecuję, że najbliższe dwa posty poświęcę właśnie im :-)/I have all „Smoke and Mirrors” collection for you to show. I promise next 2 posts will be about it :-)
  

Byliście ostatnio na jakichś kosmetycznych zakupach? :-)/Have you guys been on cosmetics shopping lately? :-)

Black Cat (Kate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...