piątek, 2 grudnia 2011

Propozycja makijażu – makijaż graficzny – inspiracja – Gotye – „Somebody that I used to know” Make-up proposition – graphic make-up – inspiration - Gotye – “Somebody that I used to know”

Cześć,

Dzisiaj będzie taka mała inspiracja. Jakiś czas temu moja siostra cioteczna namiętnie słuchała  utworu Gotye – „Somebody that I used to know”. Siedziałyśmy i słuchałyśmy go poprzez odtwarzanie teledysku na Youtubie. Dopiero po którymś razie zaczęłam oglądać teledysk i stwierdziłam, że może on być świetną inspiracją do makijażu. Po wielu zastanowieniach, postanowiłam, że zrobię tylko miękki, roztarty makijaż graficzny oka, choć przyznam, że chodziło mi po głowie zrobienie go w wersji mocno wyostrzonej  i nie ograniczającej się do samych oczu XD Może innym razem ;-) Dziś pokażę wam moją radosną twórczość  i teledysk,  którym się inspirowałam :-) Siostra - to dla Ciebie :-)

Hi,

Today I’ll give you my little inspiration. Some time ago my cousin-sister was litening a lot Gotye – „Somebody that I used to know”. We was sitting and listening to it by repeating it on Youtube. After some time I have started to watching this music video and I thought it could be a great inspiration for make-up. I was thinking a lot about it and I decided to make soft, washed-out graphic make-up of eyes, but I have to admit, that I had this idea of making very sharp graphic version and not only on my eyes XD Well, maybe next time ;-) Today I’ll show you my happy creativity and music video, which was my inspiration :-) Sis - this one is for You :-)

Tu możecie sobie posłuchać tego utworu :-) Jest to z kanału Youtube  gotyemusic
 You can listen to this song here :-) It's from Youtube channel  gotyemusic

http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY

To teraz trochę zabawy... ;-)/Now let's have some fun... ;-) 
 
Praca w toku.../Work in progress...
Efekt końcowy.../And the final effect...
Tak się właśnie przedstawia moja radosna twórczość własna. Jak wam się podoba?
This is my happy creativity. Do you like it?
Black Cat (Kate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...