czwartek, 22 grudnia 2011

Kosmetyk kolorowy – Błyszczyk Lioele Enamel Lipgloss Smoky Beige/Colour cosmetics – Lioele Enamel Lipgloss Smoky Beige

Cześć,

Dziś taki mały szybki powrót do błyszczyków marki Lioele, o których pisałam wam wcześniej. Ostatnio robiłam małe zakupy w Asian Store (mamy 2 nowe kremy BB do testu) i nie mogłam się oprzeć zakupowi drugiego błyszczyka z Lioele. Ponieważ tak bardzo mi się spodobał nr 4 Rosy Pink, postanowiłam, że jednak sobie kupię drugi i wybrałam tym razem nr 2 Smoky Beige :-)

Hi,

Today a little comeback to Lioele Enamel Lipglosses, that I wrote you about some time ago. I was doing some shopping lately in Asian Store (we have 2 new BB creams for tests) and I couldn’t help but buy second Lioele Enamel Lipgloss. It’s all because I like so much number 4 Rosy Pink. That’s why I decided to buy number 2 Smoky Beige this time :-)





Na modelce błyszczyk wyglądał bardzo fajnie, beżowo, neutralnie i w sumie dla mnie też taki jest. Podtrzymuję swoją opinię na jego temat, czyli że jest dość kremowy, nie skleja ust, kolor stosunkowo długo się utrzymuje, nie wysusza ust  i niewiele potrzeba, żeby uzyskać ciekawy efekt – czyli idealnie nadaje się do codziennego noszenia.

On model advertising this product lipgloss looked very good, neutral and it really is for me. I’m still consider this lipgloss as creamy one, that doesn’t glue lips together, colour is longlasting, it doesn’t dry my lips and you don’t have to use a lot of product for good effect – in short it’s perfect for everyday make-up.






I jeszcze jedno – on nie pachnie różami – on pachnie truskawkami :-D/And one more thing – it doesn’t smell like roses – it’s smell like strawberry :-D

Tak sobie pomyślałam, że z racji ilości kosmetyków Lioele i kremów BB jakie posiadam, że może zrobiłabym dla was taki bardzo delikatny dzienny naturalny makijaż nimi. Co wy na to? Czekam na wasze opinie na ten temat :-)

I was thinking, about making very natural make-up for you guys, since I have so much Lioele products and samples of BB creams. What do you think about it? I’m waiting for yours opinion in comments below :-)


Jak wam się podoba nowy błyszczyk?/Do you like this lipgloss?

Black Cat (Kate)

2 komentarze:

  1. Jestem za takim makijażem Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. Black Cat (Kate) to Kamila: Ja również bardzo lubię ten kolor na dzień, czy do pracy :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...