niedziela, 18 grudnia 2011

Test kremów BB część III BRTC Gold Caviar BB Cream SPF50 PA+++/BB Cream test Part III BRTC Gold Caviar BB Cream SPF50 PA+++

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Jest to krem firmy BRTC - BRTC Gold Caviar BB Cream SPF50 PA+++. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 35 g:

Hi,

It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s BRCT - BRTC Gold Caviar BB Cream SPF50 PA+++. This is how the full-size 35 g oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:


Parę słów o kremie: BRTC Gold Caviar BB Cream jest to wielofunkcyjny krem BB który zawiera wysokie stężenie złotego kawioru. Posiada filtry SPF50 PA+++ łączące w sobie zalety pielęgnacji skóry i makijażu, jednocześnie pomagające wyrównywać koloryt skóry, zastępujące krem ​​do opalania, krem przeciwzmarszczkowy oraz korektor. Nie tylko wygładza i rozjaśnia cerę, ale także kryje niedoskonałości. Ponadto zapewnia skórze dobre odżywienie i wiarygodną ochronę przeciwsłoneczną. Długotrwałe stosowanie pomaga napiąć i nadać młodzieńczy wygląd (czyli dla skóry raczej dojrzałej).

Few words about cream: BRTC Gold Caviar BB Cream is a triple-function Blemish Balm cream that has a high concentration of Caviar Extract. Its SPF50 PA+++ blends the benefits of skin care and makeup, simultaneously performing functions of whitening of uneven skintone, sunscreen, anti-wrinkle care and concealer. It not only evens up and brightens up complexion, but also conceals imperfections. In addition, providing the skin with rich nourishment and a reliable sunscreen. Prolonged use could lift up slackening skin and make skin look youthful (so it’s rather for adult skin).

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Znów nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB, bo chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę. Próbka 2 ml wystarczyła mi na 8 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream because I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin. 2 ml sample I used 8 times.



Produkt jest dość kremowy, ale nie za gęsty i bardzo dobrze się rozprowadzał na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą.

This product is quite creamy but not too thick and it applied very good on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water.


Zapach produktu jest kremowy, przyjemny, delikatny. Krycie było naprawdę dobre, w sumie porównywalne spokojnie z podkładem średnio/mocno kryjącym. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB. Jedyne na co trzeba było uważać, to żeby nakładać go w niewielkich ilościach i dokładać w miarę potrzeby na miejsca tego wymagające, gdyż można spokojnie stworzyć sobie efekt maski porównywalnej ze źle nałożonym podkładem.

The smell of this product is creamy, very pleasant and delicate. Covering was really good, you can compared it with medium/high covering foundation. I didn’t use any foundation on this BB cream. The only thing that you have to be careful on is to use this cream in small portions and add some more in place that you need, because it’s very easy to make your face mask-like compared to poorly applied foundation.

 
Cera wyglądała naturalnie i zdrowo. Nie potrzebowałam korektora nawet na większe niedoskonałości. Kolor dopasowywał się dobrze, choć nie od razu – za pierwszym razem chciałam go przypudrować i wydawał mi się za różowy, ale poczekałam kilka minut i wyglądał bardzo dobrze.

My skin was looked natural and healthy. I didn’t need any concealer on any bigger red spots and imperfections.. This cream matched my skin colour quite good, but not from the beginning – first time when I used it I was thinking of  using some powder and I thought it was too pink for me, but I waited few minutes and it matched my skin very well.


Krem bardzo ładnie utrzymywał się przez cały dzień.. Ponieważ dawał efekt dobrego podkładu i wykończenie matowo – pudrowe, nie było potrzeby używania pudrów nawet na strefę T. Wraz z dniem rozwijał się, dzięki czemu efekt był naprawdę naturalny. Podkład zastąpił mi w 100%, zaczerwienienia znikały bez konieczności korektorów – jedynie pod oczy kładłam korektor (za mało śpię ;-)). Praktycznie nie pojawiał się efekt błyszczącej skóry, a jeśli to pod koniec dnia i w niewielkiej ilości. Wieczorem po myciu skóra nie była przesuszona, wyglądała na zdrową i odżywioną.

This BB cream stayed very well on my face for all day. Because it worked like a good foundation and gave matt-powder finish, I didn’t ude any powder, not even on my T zone. It developed during the day, so the effect was really natural. It replaced me foundation in 100%, and red spots just disappeared without concealers – the only places that I had to use some concealers were under my eyes (I sleep too little ;-)) There were no shinning skin almost all of the day – maybe a little sometimes at the end of the day. In the evening, after removing whole make-up my skin wasn’t dry and looked very healthy and nourish.


Ogólnie jest fantastyczny i jestem z niego bardzo zadowolona – jak najbardziej biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień z jedyną obawą, że może jestem do niego trochę za młoda :-)

In short – It’s fantastic product and I’m very pleased and I will think about this cream as a BB cream for me in the future, but I’m affraid that I’m too young for it :-)

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Pozdrawiam/Greetings

Black Cat (Kate)

10 komentarzy:

  1. Dziwne masz te recenzje, mam wrażenie, że to ściema. W każdym poście jest to samo. Nie wyraża sie opinii na zasadzie kopiuj wklej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, możesz mieć takie wrażenie. Wyszłam z założenia, że pisząc w schemacie łatwiej będzie je porównywać, zwłaszcza że większość to próbki i nie oceniam ich z perspektywy długotrwałego użytkowania, jedynie pierwszych wrażeń i reakcji skóry. Rozumiem, że Tobie się po prostu to nie podoba.

      Usuń
  2. Cenię Twojego bloga, bo mogę zajrzeć i zobaczyć odcienie kremów. Nie jestem negatywnie nastawiona. Po prostu czasem sie łapię na wrażeniu, że gdzieś czytałam dokładnie to samo o innym kremie BB;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :-) Ciężko napisać coś bardzo odkrywczego, ponieważ różnice są niewielkie, choć bardzo znaczące. Dlatego pojawia się tabelka, która ma ułatwić pogląd :-) Zdecydowanie tak to może wyglądać :-)

      Usuń
  3. dla mnie tam - wszystkie recenzje - pisane jednakowo dosyć ułatwiają sprawę. Sama jestem piekielnie chaotyczna w tym co pisze. A tu? Wszystko przejrzyście.

    Zamówiłam ten krem, naczytałam się strasznie dużo, naoglądałam sie, ale jakoś mi brakuje na stronach polskich takiej recenzji z prawdziwego zdarzenia. Tu czytam ze jest świetny, tam że ma kolor pomarańczy i nadaje się do wyrzucenia.

    Jeszcze go w łapach nie miałam a już się boję....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie akurat moje recenzje pomagają :-)
      Jeśli chodzi o ten BRTC, to za ciemny nie powinien być. U mnie był lekko różowy, ale dość znośny. Jedyne co, to jest dość treściwy i wiem że są osoby, które są uczulone na kawior w kosmetykach, więc może się różnie zdarzyć. Mnie się podobał, choć chyba jednak poleciłabym go osobom starszym, o bardziej dojrzałej cerze :-)
      Życzę Ci, żeby okazał się dla Ciebie jak najlepszy :-)

      Usuń
    2. Tak, już go mam u siebie. Jest różowy. Znaczy dużo bardziej różowy niż missha 21.
      Ale nie widać go na twarzy :)

      Jest treściwy, nie wbija mi się w zmarchy nie schodzi cały dzień. Mmmm...kolor też można wybaczyć.

      Usuń
    3. Czyli nie jest źle :-) To bardzo się cieszę :-) Pamiętaj tylko go dokładnie zmywać, bo przy tej treściwości możesz mieć później niespodzianki :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...