niedziela, 4 grudnia 2011

Winter is comming...

Nie mogę w to uwierzyć!!! Mój aparat podziękował, więc próbowałam zrobić kilka zdjęć telefonem, ale wygląda na to, że mój laptop nie jest w stanie go odczytać!!! Co do licha? Żadne oprogramowanie nie działa. Jak pech, to pech :(.

I can't believe it!!! My camera is still dead, so I tried to do some pics with my phone, but now it seems, that my laptop is not compatible with my phone!!! What the hell is going on? No software seem to work. Bad luck :(.

No dobra. Dosyć jęczenia. Czas na stylowe wyznania! :)


Ok. No time for whining. Some style confessions please! :)

Od jakiegoś czasu poluję na ciekawy zimowy płaszcz. Chciałabym wyglądać i czuć się w nim jak dama, a jednocześnie, aby pasował do każdej sytuacji. Nie musi być z tegorocznych kolekcji, nie zależy mi na tym. Wybrałam dla Was kilku moich faworytów.

For some time I've been looking for a "fancy" winter coat. Wearing it, I wish too look and feel like a lady, but I would also like it to fit any sytuation. It doesn't have to be this year's collection, I don't care. Here are soe favorites of mine I've picked for you.















Bardzo podobają mi się oba białe. Niezbyt praktyczne, ale jakie eleganckie!

I really like those two white ones. Not to practical but so elegant!


A jaki Wy byście wybrali?

And which one you would pick?


Lots of Love!


Mia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...