czwartek, 8 grudnia 2011

Wciąż bez aparatu/Still without camera

... więc muszę radzić sobie w inny sposób :/.


...so I have to make it the other way :/.

Ostatnio mam wrażenie, że cofam się w rozwoju, poważnie! Dlaczego? Ano, zachwyciła mnie ostatnia seria lalek Mattel - Monster High. Są świetne! Nie wiem, czy to właściwe lub możliwe, ale są dla mnie fantastycznym źródłem oryginalnych inspiracji.

Recently I have such impression, that the older I'm getting, the more childish I am, seriously! And why? Well, I'm enchanted by Mattel's new doll colletion. They are great! I do not know, if it's right or possible, but they are source of a wonderful inspiration for me!

 Zresztą, zobaczcie sami - przedstawiam Wam supermodne uczennice Monster High!


Well, see for yourself - let me introduce you to superfashionable students of Monster High!


 Lagoona!



Draculaura - my fav!



Frankie & Clawdeen!



  
Nefera!



Operetta!


Mattel zna się na swojej robocie - każda z lalek ma w swoim stylu coś, czym chciałabym się inspirować.

Czy to oznacza, że tęsknię za dzieciństwem...?

Mattel knows his job - each doll has something in her style I would love to use as inspiration.

Am I missing my childhood perhaps...?


Lots of Love!

Mia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...