niedziela, 25 września 2011

About Yellow Afternoon

Cześć wszystkim,

Miałam właśnie zamieścić kolejny post, gdy zobaczyłam, że Mia wstawiła stylizację Yellow Afternoon. Powiem wam, że praca przy tej stylizacji była bardzo przyjemna. Uwielbiam pomysły Mii a ten szczególnie przypadł mi do gustu :-) Nie jestem profesjonalnym fotografem, więc proszę nie mordować mnie za zdjęcia ;-) Szkoda tylko, że Mia nie zamieściła dwóch moich ulubionych zdjęć z tej sesji. Nie mniej jednak mam nadzieję, że się wam podoba kreatywność Mii :-)

Hi everyone,

I was going to leave you another post and then I saw, that Mia showed you Yellow Afternoon. I tell you that working with that stylization was very fun. I love Mia's ideas and this one especially is to my liking :-) I'm not professional photographer - I'm an amateur, so please don't kill me for photo's quality ;-) It's a shame that Mia didn't post two my favourite pictures from that session. Never less I hope you enjoyed Mia's ideas :-)

Black Cat (Kate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...