piątek, 30 września 2011

Mia's Jewelry Box

To już pewne - jestem uzależniona od biżuterii! Swego czasu wydawałam na nią połowę pensji; obecnie trochę przystopowałam, głównie z powodu braku regularnych dochodów :D. Jednak nadal biżuteria jest jednym z moich ukochanych dodatków.

That's official - i'm addicted to jewelry! There were times, that i've spend all my salary to buy some new stuff; now i've stopped a little bit, mostly because my payment is not regulat\r anymore :D. But still jewelry is one of my beloved accesories.



To mój stojaczek na biżuterię - jak widać, przepełniony. Nie trzymam się konkretnego stylu biżuterii, wszystko zależy od tego, co mi się spodoba.

That's my jewelry stand - as you can see, a bit overfill. I do not stick to some one style of jewelry, it all depends, what i like at the moment.



Niebieski naszyjnik z liściem kupiłam w Orsay'u.

The blue one with gold leaf i bought in Orsay.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka sztuk, które zrobiłam sama. Lubię sama robić ozdoby - nadaje im to indywidualny charakter.

Today i wish to show you some pieces, that i made myself. I like to make some accesories on my own - it makes them individual.

Różany pierścionek/Rose Ring




Pierścionek zrobiłam ze wstążki, starego guzika i obrączki z gazety.


This one i made from a ribbon, old button and a ring, that was added to some magazine.





Zielono-złoty naszyjnik/Green-gold necklace




Wykonany z zielonej masy plastycznej, złotej nici utkanej w koronkę na szydełku, wstążki i łańcuszka. Złoty aniołek to naklejka.

Made from green plastic stuff, golden wool, that i've had to crochet to make a lace, ribbon and chain. Golden angel is a sticker.








Brzoskwiniowe kolczyki/Peach earrings




Te wykonane są z korali, które zostały po rozerwanym naszyjniku.

Those ones i made from beads, that left from a broken necklace.









A Wy, lubicie samodzielnie robić biżuterię?

Do you like to make jewelry yourself?


Cudownego piątkowego wieczoru!

Have a wonderful Friday night!

Mia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...