niedziela, 24 maja 2015

Sesja z Patrykiem – Two face of human nature

Lubię bardzo pracę twórczą – zwłaszcza sesje, które tworzymy w zespole dla siebie. Dlatego mam dla was dziś kolejny z projektów, które przygotowałam z Moniką. Tym razem przekaz to dualizm natury człowieka a zamiast modelki jest model. Poznajcie Patryka, który jest bardzo ciekawym, młodym człowiekiem mocno rozdarty wewnętrznie,  dlatego uważam, że bardzo dobrze nadawał się do tej sesji do pokazania „Two face of human nature” :-)


Model – Patryk
Makijaż i stylizacja – Black Cat (Kate)
Zdjęcia – Monire (<-klik)























Praca z Patrykiem była ciekawym, nowym doświadczeniem dla mnie i nie dlatego, że jest mężczyzną :-) Lubię w naszych projektach to, że ludzie mają być ekspresyjni, muszą coś z siebie dać, żeby sesja niosła ze sobą przesłanie a przez całe zdjęcia obserwowałam, jak Patryk się otwierał i dawał coraz więcej z siebie. Mam nadzieję, że będę miała okazję jeszcze z nim popracować. Jak wam się sesja podoba? :-)


16 komentarzy:

  1. Ciekawa sesja i fajny pomysł na nią :) Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sesja! bardzo fajnie wszystko Kasiu wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super :D uwielbiam takie akcje :) przedostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba i wcześniej czarno-białe :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy, gdyby było więcej czasu i możliwość koordynacji między mną, fotograf i modelami, to w głowie mam już co najmniej tuzin różnych pomysłów do zrealizowania ;-)
      Dziękujemy :-)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa, artystyczna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Bardzo typ urody Patryka pasuja do takiej stylizacji i stylu zdjęć / sesji (nawet nie wiem jak powinno się TO fachowo nazywać) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-)
      Owszem - Patryk bardzo do takiego produktu pasuje :-)

      Usuń
  6. Super sesja, bardzo podobają mi się szczególnie czarno-białe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-)
      Czarno-białe zawsze mają swój urok :-)

      Usuń
  7. Wiesz dobrze, że sesja bardzo mi się podobała :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...