czwartek, 7 maja 2015

Lakier China Glaze w kolorze Don't Honk Your Thorn

Jestem fanek żywych, nasyconych kolorów i nudziaków. W gruncie rzeczy nudziaki w sumie u mnie dominują – zarówno w makijażu jak i na paznokciach (choć Ci, co mnie znają, wiedzą, że można mnie spotkać w dość nietypowym make-up’ie czy paznokciach XD).  Skoro jednak mówię o nudziakach, staram się mieć zawsze jak największy wybór. Znalezienie idealnego odcieniu beżu w lakierach do paznokci jest praktycznie niemożliwe, więc zawsze posiadam kilka odcieni, różniących się wykończeniem, tonami, konsystencją itd., itp. Na dziś mam dla was jedną z Chinek, która jest bardzo ciekawym odcieniem beżu.


Don't Honk Your Thorn jest jednym z kolorów należących do zeszłorocznej wiosenno – letniej kolekcji City Flourish. Jest to jasny, neutralny, kremowy beż, zawierajacy delikatny srebrny shimmer, nadający całości chłodny ton.


Dwie warstwy Don't Honk Your Thorn



 
Ode mnie. Lakiery do paznokci w kolorze beżu o różnym wykończeniu i tonacji zawsze są mile u mnie widziane. Czasem potrzebuję odcieni zimnych, czasem ciepłych, czasem z jakimś dodatkiem. Przeglądając te, które mam stwierdziłam że ten kolor będzie świetnym uzupełnieniem mojej kolekcji. O ile uważam, że kolor jest bardzo ładny, to był to pierwszy lakier po przerwie w dostawach China Glaze, który zapalił mi czerwoną ostrzegwaczą lampkę, że coś w konsystencji się zmieniło i nie jest tym, do czego byłam przyzwyczajona. Lakier jest bardziej wodnisty i mniej trwały. Dwie warstwy dają jednak pełne krycie i elegancko podkreślają dłonie. W sumie myślę, że świetnym nudziakiem byłaby sama baza bez srebrnego shimmeru, ale mimo to, lubię ten kolor. Minus tylko daję za zmianę formuły.




16 komentarzy:

  1. Cześć
    Nazywam się Klaudia i z chęcią stworze dla Ciebie ślicznego bloga.
    Jeśli, więc jesteś zainteresowany czymś takim, proszę napisz do mnie.
    O to mój FB https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Zapewniamy szybką i dobrą prace, okraszoną stałym kontaktem.
    Zapraszam serdecznie i przepraszam za SPAM :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy nudziak! Ja kupiłam niedawno swojego drugiego nudziaka, jest to lakier marki Rimmel Let's Get Nude ale jeszcze go na paznokciach nie miałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może najwyższy czas go użyć i publicznie pokazać? :-)

      Usuń
  3. Ładny nudziaczek, bardzo dla oczu przyjemny. Nosiłabym chyba, gdyby to nie Chinka była :P hyhy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kusi mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten beżyk. Taki biurowy :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...