niedziela, 30 listopada 2014

Mini Haul


Znów więcej mnie nie ma, niż jestem. Postaram się przynajmniej raz w tygodniu coś dla was napisać, ale nic nie obiecuję – czasu nie potrafię już bardziej rozciągnąć ;-) Nie mnie jednak dziś jestem i mam dla was mini haul, który pojawia się dziś celowo. Teraz na święta jest masa fajnych okazji na prezenty i są to oferty limitowane lub czasowe. Więc mam nadzieję, że to co pokażę, komuś się przyda ;-) 


Inglot

 
Bardzo potrzebowałam płynu do czyszczenia pędzli na szybko, a lubię ten z Inglota, więc go kupiłam. Oczywiście wkłady cieni też wpadły ;-) 

Sephora



Tu była akurat oferta – 20% dla czarnych kart. Wypatrzyłam wcześniej na sieci zestaw Diora, który stwierdziłam, że zakupię. Pojawił się na święta zestaw,  w którym mamy moja ulubioną maskarę Dior Diorshow Iconic Overcurl Mascara (<-klik) oraz miniaturę paletki cieni do powiek 5 Couleurs a kolorze Nr 646 - 30 Montaigne. Miałam w planach ją sprawić sobie na wiosnę, a tu okazało się, że super zestaw się pojawił. W związku z tym, że znajdował się w nim pełnowymiarowy tusz, który lubię i chciałam ponownie kiedyś kupić, a do tego mini paletka cieni o gramaturze 2,2 g (pełnowymiarowe mają 6g), które również miałam w planie + rabat –20% uważam, że był to bardzo udany zakup :-)





Douglas


Tu kupiłam miniaturę Clinique Chubby Stick w kolorze 11 Two Ton Tomato za całe 29,00 zł. Więc jeśli macie ochotę spróbować, to warto korzystać, póki jeszcze jest ;-) Pokażę go wam w najbliższym poście z bliska ;-) 

Lush


Tu dzięki pomocy Marti (<-klik) dostałam w łapki moje ukochane Sultana of Soap. Do tego dokupiłam jeszcze jedne mydełko oraz kolejny peeling do ust. Jest na wykończeniu Lush Bubblegum Lip Scrub (<-klik) a tym razem postanowiłam spróbować Mint Julips :-)




Marta jednak jak zwykle mnie rozpieszcza, więc zobaczcie, co jeszcze wpakowała mi w paczkę :-) Dziękuję :-*




A na koniec przeuroczy prezent od Tami, która zawsze mnie czymś pozytywnie zaskoczy ;-) Dziękuje :-D



Mam nadzieję, że może komuś podpowiem coś, w kwestii prezentów świątecznych :-) 


8 komentarzy:

  1. Super! Mam nadzieję,że od jutra pojawią się równie ciekawe oferty w perfumeriach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam sultane :) dawno jej nie mialam,cyba sama sie zakrece za egzemplarzem dla siebie na swieta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dlaczego nie pokażesz nam jakie to kolory skrywają się w wkładach z Inglota? Ja zawsze jestem ciekawa ich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw Diorkowy i mnie bardzo kusi! Mam jednak spory zapas tuszy, a rzęsy coraz krótsze ;) Poza tym tej paletki pewnie i tak bym nie miała odwagi użyć ;) Wygląda mega słodziakowo! :)
    Miłego Lushkowania. Ciekawam czy spodoba Ci się róż Sopakowy. Sporo o nim dobrego czytałam :)
    PS: I ja dziękuję za paczusię! :* Wybacz, że się nie odzywałam, ale ostatanie 3 tygodnie latałam między PL i IRL i nie wyrabiałam na zakrętach :/ Ale już wróciłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie? Paletka jest satynowo - matowa :-)
      Jest świetny :-*** Dziękuję :-***
      Pracowicie spędzasz czas :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...