wtorek, 18 listopada 2014

Lakier China Glaze w kolorze Agro


Kontynuując opowieści dziwnej treści z mojej jesiennej listy życzeń (<-klik) pokażę wam drugi z lakierów China Glaze, który się na niej znalazł. Również kojarzy mi się z wczesną jesienią, ale nie różni się znacząco od swojego poprzednika Harvest Moon (<-klik). Na dziś mam dla was  lakier China Glaze w kolorze Agro :-)



Agro również jest lakierem pochodzącym z kolekcji Igrzysk Śmierci. Jest to dość ciemna, zgniła zieleń, która w słońcu delikatnie mieni się złotymi drobinkami. Kolor jednak jest jednolity i nie ma w nim wyczuwalnego brokatu czy drobinek, które widzimy podczas zmywania paznokci.




Tak wyglądają dwie warstwy tego lakieru.





Ode mnie. Bardzo podoba mi się zarówno kolor jak i jego trwałość. Jest to jeden z najtrwalszych lakierów, jakie mam. Spokojnie trzyma się do tygodnia bez ubytków. Bardzo łatwo i wygodnie się go aplikuje, nie smuży, dwie warstwy dają idealne krycie. Do tego kolor jest bardzo ciekawy i dla mnie na wczesną porę jesieni idealny. Taka zieleń, która kojarzy mi się z różnymi odcieniami lasu wczesną jesienią, kiedy liście jeszcze nie żółkną, ale zieleń jest już niejednolita, lecz ciągle jeszcze dominuje :-)






Muzycznie



Queen – Who Wants To Live Forever




12 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda. I nawet zielony kolor mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny metaliczny połysk , trochę złoty a trochę zielony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale nie taki czysty metaliczny :-)

      Usuń
  3. Takie zgniłe zielenie to ja uwielbiam, tylko dość ciężko je znależć na sklepowych półkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to akurat jest trudne, ale czasem się udaje :-)

      Usuń
  4. Nie dla mnie ten kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Ty preferujesz zdecydowanie inne ;-)

      Usuń
  5. Zgadnij Kochanie co myślę? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...