wtorek, 18 listopada 2014

Lakier China Glaze w kolorze Agro


Kontynuując opowieści dziwnej treści z mojej jesiennej listy życzeń (<-klik) pokażę wam drugi z lakierów China Glaze, który się na niej znalazł. Również kojarzy mi się z wczesną jesienią, ale nie różni się znacząco od swojego poprzednika Harvest Moon (<-klik). Na dziś mam dla was  lakier China Glaze w kolorze Agro :-)



Agro również jest lakierem pochodzącym z kolekcji Igrzysk Śmierci. Jest to dość ciemna, zgniła zieleń, która w słońcu delikatnie mieni się złotymi drobinkami. Kolor jednak jest jednolity i nie ma w nim wyczuwalnego brokatu czy drobinek, które widzimy podczas zmywania paznokci.




Tak wyglądają dwie warstwy tego lakieru.





Ode mnie. Bardzo podoba mi się zarówno kolor jak i jego trwałość. Jest to jeden z najtrwalszych lakierów, jakie mam. Spokojnie trzyma się do tygodnia bez ubytków. Bardzo łatwo i wygodnie się go aplikuje, nie smuży, dwie warstwy dają idealne krycie. Do tego kolor jest bardzo ciekawy i dla mnie na wczesną porę jesieni idealny. Taka zieleń, która kojarzy mi się z różnymi odcieniami lasu wczesną jesienią, kiedy liście jeszcze nie żółkną, ale zieleń jest już niejednolita, lecz ciągle jeszcze dominuje :-)







12 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda. I nawet zielony kolor mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny metaliczny połysk , trochę złoty a trochę zielony

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zgniłe zielenie to ja uwielbiam, tylko dość ciężko je znależć na sklepowych półkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to akurat jest trudne, ale czasem się udaje :-)

      Usuń
  4. Nie dla mnie ten kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadnij Kochanie co myślę? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...