wtorek, 11 listopada 2014

Lakier China Glaze w kolorze Harvest Moon/China Glaze Nail Polish in Harvest Moon

Uwielbiam złotą polską jesień :-) W tym roku jest niesamowicie malownicza. W mojej jesiennej liście życzeń (<-klik) znalazły się dwa lakiery China Glaze, które są dokładnie w kolorystyce wczesno jesiennej. Dziś pokażę wam pierwszy z nich - China Glaze Harvest Moon.

I love the Polish golden autumn :-) This year is incredibly picturesque. In my autumn wishlist (<-clik) were two China Glaze nail polishes, which are exactly in the colors of early autumn. Today I will show you the first one - China Glaze Harvest Moon.


Harvest Moon jest lakierem z kolekcji Igrzysk Śmierci. Kolor to rdzawa baza z bardzo dużą ilością drobinek w tym samym kolorze./Harvest Moon is a nail polish form Hunger Games collection. The color is rusty base with a very large amount of flecks of the same color.


Dwie warstwy/Two layers





Ode mnie. Kolor mnie kupił. Gdy wchodziła kolekcja Igrzysk śmierci wydawało mi się, że jest nie dla mnie. Okazało się, że nic bardziej mylnego. Jest to piękny, żywy kolor, a jednocześnie na tyle dyskretny, że można bez przeszkód nosić go na co dzień. Dwie warstwy potrzeba do pełnego krycia, nie smuży, trzyma się bez ścierania końcówek 5-6 dni, nie odpryskuje, schnie szybko. Piękny, złoto jesienny kolor :-)

From me. Color is really my type. When the Hunger Games collection was put on the market this one seemed to be not for me. It turned out that nothing could be more wrong. It’s a beautiful, vibrant color, and at the same time so discreet that you can freely wear it every day. Two layers needs to complete coverage, it doesn’t smudge, last without attrition on ends 5-6 days, doesn’t chip off, it dries quickly. Beautiful, golden autumn color :-)






12 komentarzy:

  1. Kolor ładny. Złota, polska jesień. Kojarzy mi się z toną liści,które jeszcze na drzewie nad moim garażem wiszą :-P
    Zebrałam się w sobie i zrobiłam TO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czepiaj się liści nad garażem ;-P
      Jestem z Ciebie cholernie dumna :-DDD

      Usuń
  2. Nie podoba mi się ten kolor, ale w końcu nie wszystko musi mi się podobać, prawda? Anitę Lipnicka za to lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, kolorystka jest kwestią indywidualną :-)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jesienny i bardzo miedziany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaaardzo jesienny, kojarzy mi się z liśćmi, nie wiedzieć czemu :D
    U mnie dziś na paznokciach czerwień.. tak dla odmiany :P hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam pojęcia, dlaczego kojarzy Ci się z liśćmi ;-D
      Zdecydowanie duża odmiana ;-P

      Usuń
    2. A co tam, jestem szalona, nie ma co :D hihi

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...