wtorek, 16 kwietnia 2013

Test kremów BB część XXV Holika Holika Essential Petit BB SPF30 PA++/BB Cream test Part XXV Holika Holika Essential Petit BB SPF30 PA++

Cześć,

Dziś będzie ostatnia recenzja testowanego przez mnie kremu BB. Tak, tak, właśnie nadszedł ten czas, kiedy będę wybierać, co dalej kupię :-) Pojawi się to w następnym poście o kremach BB, jako podsumowanie :-) Dziś jednak czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB, którego dostałam próbkę w paczce od Kuny Domowej (<-klik) :-) Jest to krem firmy Holika Holika - Holika Holika Essential Petit BB SPF30 PA++. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 30 ml:

Hi,

Today will be the last review the BB cream I tested. Yes, the time has come when I choose what to buy in full size :-) It will appear in the next post about BB creams as a summary :-) Today, however,
it’s time for another review that I got a sample in the package from Kuna Domowa (<-click) :-) This is the cream of Holika Holika - Holika Holika Essential Petit BB SPF30 PA++. This is how the full-size 30 ml oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:


Parę słów o kremie: Jest to wielofunkcyjny krem, zawierający kawior, kolagen i adenozynę. Bogaty w składniki odżywcze, które nawilżają skórę, działają regenerująco na zmęczoną cerę, odżywczo, przeciwstarzeniowo i naprawczo. Dzięki kolagenowi ujędrnia i uelastycznia skórę. Zmniejsza widoczność blizn, ukrywa niedoskonałości z dość dobrym efektem krycia, utrzymującym się cały dzień.

Few words about cream: It is a multi-funktion cream that contains caviar, collagen and adenosine. Rich in nutrients that hydrate the skin, regenerate tired skin, nourishing, anti-aging and repair the skin. Collagen firms and flexibles the skin. Reduces the visibility of scars, hiding imperfections with quite good coverage effect, that stays all day all.

Skład/Ingredients: Water, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cyclopentasiloxane, Titanium Dioxide, Methicone, Butylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Neopentyl Glycol Dicaprate, Dimethicone, Glycerin, Cyclomethicone, Disteardimonium hectorite, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Niacinamide, Hydrogenated Castor Oil Isostearate, My Asia Beauty, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Sorbitan Olivate, Iron Oxides(CI 77492) & Mica & Methicone, Polymethyl Methacrylate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, PEG-10 Dimethicone, Sodium Chloride, Tribehenin, Sorbitan Sesquioleate, MyAsia, Triethyl Citrate, Glyceryl Behenate, Polyglyceryl-6 Octastearate, Iron Oxides(CI 77491) & Mica & Methicone, Iron Oxides(CI 77499) & Mica & Methicone, Phonoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance, Adenosine, Collagen, Xanthan Gum, Polydecene, Caviar Extract

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Znów nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB, bo chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę. Próbka była dość duża i wystarczyła mi na 21 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream because I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin. The sample was quite big so I used it 21 times.



Produkt jest kremowy, ale nie zbyt gęsty - dobrze się rozprowadzał na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą. Choć ostatnie dwa razy nakładałam go pędzlem Real Techniques Stippling Brush i sprawdził się rewelacyjnie.

This product is creamy but not too thick - it applied well on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water. But last two times I used Real Techniques Stippling Brush to apply cream and it worked great.


Zapach produktu jest dość mocny, kwiatowy – może drażnić. Krycie było porównywalne z podkładem mocno kryjącym. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB.

The smell of this product is quite strong, flowrly – it can irritated user. Covering was compared with high covering foundation. I didn’t use any foundation on this BB cream.


Cera wyglądała na mocno rozjaśnioną, o idealnie równym kolorycie. Nie używałam przy nim korektora, ponieważ nie był potrzebny. Skóra wyglądała zdrowo, aczkolwiek nie do końca naturalnie. Kwestia dopasowania to już inna sprawa – wyglądał zbyt jasno i niestety dla mnie odcień był zbyt mocno różowy.

Skin looked strongly brightened, with perfectly equal color. I didn’t use concealer with it, because it wasn’t needed. Skin looked healthy, although not quite natural. The issue of fitting is another matter - it looked too bright, and unfortunately for me the shade was  way too much pink.


Co myślę o tym kremie? Był to bardzo ciekawy krem :-) Nakładał się dobrze, krył mocno, jednak różnica w odcieniu skóry i kremu była dla mnie zbyt duża. Skóra była ładnie rozjaśniona, choć na początku miałam wrażenie, że stawałam się biała ;-) Niestety przy mojej mieszanej cerze bardzo szybko zaczynałam się świecić w strefie T i ogólnie na twarzy. Bibułki i puder były niezbędne. Niespodzianek na twarzy nie zostawiał. Wieczorem po myciu moja skóra wyglądała zdrowo, naturalnie i nie była przesuszona.

What do I think about this cream? It was a very interesting :-) It applied well, coverage was high, but the difference in the color of the skin, and the cream was too much for me. The skin was nicely illuminated, but at the beginning I felt that my skin became white ;-) Unfortunately for my combination skin I started to shine very quickly in the T-zone, and generally on the face. Oil paper and powder were necessary. Didn’t leave surprises on face. In the evening, after washing my skin look healthy, natural and wasn’t dehydrated.


Ogólnie jest tu naprawdę dobry krem BB ale nie biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień

In short –this is a really good BB cream but I won’t think about this cream as a BB cream for me in the future.

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Black Cat (Kate)

18 komentarzy:

  1. Szkoda! Bo naprawdę super pokrył Ci Twoją kocią buźke:) Może go jeszcze nie przekreślaj. Tak się zastanawiam, może gdy latem zbrązowieje Ci nieco buzia i nabierze koloru, to ten kremik może być znacznie lepszy (nie taki biały) tym bardziej, że za ciemna buźka też nie wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Na tych zdjęciach nie widać, ale moja skóra ma żółty odcień i ja opalam się na brązowo, tak trochę latynosko (jeśli w ogóle się opalam), więc w rzeczywistości róż mocno się u mnie odcina. Jak na razie lato nigdy nie zmieniło testów, ale wszystko przede mną ;-)

      Usuń
  2. I tak to właśnie jest z tymi kremami BB jak krycie jest rewelacyjne to kolor do bani! Dobrze, że jest w czym wybierać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? A jak tam Twoje poszukiwania? Znalazłaś już coś dla siebie? :-D

      Usuń
    2. Jeszcze trochę do testowania zostało, ale ulubieńca już mam :-)

      Usuń
    3. Liczę na to, że potem mi go zdradzisz :-D

      Usuń
    4. Oczywiście, że tak toż to nie jest żadna tajemnica państwowa :-)

      Usuń
    5. To napisz mi w poście, gdzie będę podsumowywać kremy BB :-D

      Usuń
  3. Ten co dostałam od Ciebie sprawdza się całkiem dobrze :) Mogłby nie miec zapachu ale wszystko gra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość ma zapach mniej lub bardziej intensywny, ale na szczęście zanikający :-) Rozumiem, że zabawkami już się bawisz ;-)

      Usuń
  4. ale łądnie wygląda na buziaku :) choć jak ma w sobie róż, to u mnie odpada.. muszę mieć żółtki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie jak ja - żółte tony ponad wszystko :-)

      Usuń
  5. Mam fioletowy i też dość szybko się po nim świecę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ma coś takiego w sobie, że szybko się człowiek po nim świeci...

      Usuń
  6. It seems to have great coverage but you're right, I think it does not match your skin tone 100%.
    The texture seems comfortable though.

    xx, Sandra @ Blasfemmes.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The texture is very nice, but the it's too pink for me, so it's doesn't match my skin tone :-|

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...