czwartek, 16 stycznia 2014

Vidanail nail polish nr 41

Czwartek,

Jeszcze jutro i weekend. Byle do weekendu... Na dziś pokażę wam drugi z lakierów Vidanail. Do tej pory widzieliście kolor numer 50 (<-klik). Na dziś macie kolor 41.

Thursday,

Just tomorrow and the weekend. Anything for the weekend ... Today I'll show you the second varnish form Vidanail. So far, you've seen the color number 50 (<-click). Today you have the color 41.


Lakier dostajemy w pudrowo – różowym tekturowym opakowaniu z białymi napisami i kwiatami. Na pudełku mamy również informację o numerze koloru./Varnish get in powder pink cardboard box with white lettering and flowers. On the box we also have information about the number of color.




Skład/Ingredients


W środku mamy ładną, zgrabną buteleczkę z lakierem, na której jest informacja o kolorze i białe logo firmy./Inside we have a nice shapely bottle of varnish, which has information about color and white logo.




Z 50 kolorów jako drugi wybrałam ciemny fiolet ze srebrnymi drobinami./From 50 colors as the second I chose dark purple with silver particles.



Dwie warstwy/Two layers



Tak jak w przypadku poprzedniego lakieru, zdziwiła mnie trwałość lakieru. Trzymał się kilka dni z jedynie lekko wytartymi końcówkami. Gdy malowałam paznokcie, myślałam że będzie widać te srebrne drobinki, a tu były wcale niewidoczne. Myślę, że kupię kolejne lakiery Vidanail :-)

As with the previous nail polish I was surprised with durability. It last few days with only slightly worn tip. When I painted the nails, I thought that I will see those silver particles, and there were quite invisible. I'd buy another varnishes from Vidanial :-)



11 komentarzy:

  1. hmmm.. nie wiem sama :) no bo niby ładny, nie powiem, że nie ;)
    ale chyba nie do końca trafia w mój konserwatywny (:P) gust :)
    Tobie jednak pasują takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mnie teraz tu takich proszę nie sadź tekstów ;-P
      Lubię ciemne fiolety - przyznaję :-D

      Usuń
  2. Bardziej podoba mi sie na paznokciach niż w butelce ;-)
    Zdecydowanie "kuszący" kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Twoich paznokciach pięknie się prezentuje. Ja wciąż przeganiam zimę czerwieniami i różami. Jak widać dobrze mi idzie, bo u mnie śniegu brak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu kolorki :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...