wtorek, 30 lipca 2013

Manicure Gradient Nails – Brown :-)

Hej,

Ostatnio zastanawiam się, czy nie jeszcze robić tutoriale paznokciowe. Kilka ich zrobiłam, ale pytanie, czy wy takie chcecie? Na dziś mam dla was ostatni z przygotowanych tutoriali – czwarta próba gradientu po czerwonej (<-klik) i fioletowej (<-klik) i zielonej (<-klik). Dziś pokażę wam brązy.

Hey,

Recently I wonder if I should still doing nail tutorials. I did few of them, but the question is, do you want them? Today I have for you the last of the pre-tutorials - the fourth attempt of gradint after
red (<-click) and purple (<-click) and green (<-click). Today I'll show you browns.


Malowanie zajęło mi ze schnięciem i czyszczeniem około godziny XD/Painting with drying and cleaning took me about an hour XD

Produkty/Products:


Sally Hansen Double Duty (<-klik/click)
Lakier/Nail Avon Chocolate Deluxe
China Glaze Fast Forward Top Coat
Gąbka kosmetyczna/Cosmetic sponge

To do dzieła :-)/Let’s work :-)

Czyste, suche paznokcie/Clean, dry nails


Jedna warstwa Sally Hansen Double Duty/One coat of Sally Hansen Double Duty


Essie Buy me a cameo (1 warstwa/1 layer)


Oklejamy skórki paskami z taśmy malarskiej/We attache the stipes cut from masking tape  to our cuticles


Na brzegu gąbki kosmetycznej malujemy paski lakierami od góry w kolejności/On the edge of cosmetic sponge paint varnish strips from the top in the order:

  • China Glaze Fast Track

  • Essie Buy me a cameo

  • Avon Chocolate Deluxe

  • China Glaze Midtown Magic

A następnie przykładamy ją kilkakrotnie do płytki paznokcia delikatnie dociskając, tak aby równomiernie pokryć paznokieć. Po każdym paznokciu gąbkę malujemy lakierem ponownie. Każdy paznokieć „malujemy” w ten sposób trzykrotnie.

And then attach it to the nail repeatedly pressing slightly so as to evenly cover the nail. After each nail paint sponge with nail polishes again. Each nail "paint" in this way three times.


Czyścimy ;-) i na koniec malujemy paznokcie Top Coatem przyspieszającym wysychanie :-)/Cleaning ;-) and finally, paint your nails fast drying Top Coat :-)


Efekt końcowy wyglądał tak/The end result looks like this:




Długo nie mogłam dobrać lakierów do tego gradientu – brakowało mi literalnie jednego i nie wiedziałam, co tam wstawić – nic mi nie pasowało. Jak już złożyłam  kolory,  martwiłam się jak będzie wyglądać gradient na lakierze z drobinkami. Przyznaje, że efekt mnie zaskoczył i bardzo mi się spodobał :-) Nie wiem jak wy, ale ten gradient dla mnie idealnie wpasowuje się w wakacje :-)

For long time I haven’t been able to find nail polishes to this gradient - literally missed one and didn’t know what to put there no color fit in it. When I have the colors, I was worried about how it will look in the gradient made from nail polishes with particles. I admit that the result surprised me and I love it :-) I don’t know about you, but for me, this gradient is ideally suited for summer :-)


Jak wam się podoba?  :-)/Do you like it? :-)

Black Cat (Kate)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt i świetnie dobrane (kolorystycznie) lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity efekt:) masz świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, nie wygląda jakby czegoś brakowalo :) ten set będzie super o każdej porze roku, a na jesieni będzie miodzio! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No obiecałam Ci przecież brązy :-D
      Jest najbardziej uniwersalny ze wszystkich jakie zrobiłam :-)

      Usuń
  4. jestem fanka tych Twoich gradientow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję - bardzo mi miło z tego powodu :-)

      Usuń
  5. super wyszło! i extra kolory dobrałaś Moja Droga Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podobaja Twoje gradienty.
    Sama chyba się nie skuszę na zrobienie, to oczekiwanie na schnięcia poszczególnych warstw mnie przeraża ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może to chwilę trwa, ale efekt i trwałość rekompensuje wszystko :-)

      Usuń
  7. Fioletowa to nadal mój nr 1, ale ta jest nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały :-) Myślę, czy nie zrobić kolejnych :-D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...