sobota, 17 marca 2012

I'm Baaaack!!!!

Jak widzę, Kate odwaliła kawał wspaniałej roboty! Podróż służbowa była bardzo, BARDZO wyczerpująca, ale wprost ŚWIETNA! Zastanawiam, się, czy aby wszystko ze mną ostatnio w porządku, chyba nie jestem chora...? Kocham swoją pracę!!! Jest na to jakieś lekarstwo???

Well, as I can see, Kate has done a wonderful job here! The business trip was very, VERY exhausting, but FANTASTIC! I'm wonering, is there something wrong, with me, maybe I'm sick or sth? I'm in love in my job!!! Is there a cure for that???

Próbowałam wrzucić tutaj troszkę zdjęć z wojażu, ale coś nie działa, stale mnie odrzuca. Może w następnym poście... Generalnie, musiałam oczywiście zrobić tam zakupy, tym razem w Primarku. Rewelacyjne ciuszki, i jakie tanie! Tutaj prezentuję podgląd kolekcji na wiosnę 2012. Widziałam stroje "na żywo", są naprawdę urocze!

I tried to show you here some pics from my trip, but something's wrong, I cannot upload it. Maybe in the next post....Generaly, of course I made some shopping there, this time at Primark. Such sweet outfits, so cheap! Here are some sneak peaks of the Spring 2012 collection. I saw them "alive", they are realy cute!






 


Source.


W następnym poście znów spróbuję wgrać zdjęcia strojów z podróży i mam nadzieję, że tym razem się uda! Bardzo chciałam też pokazać Wam moje zdobycze! :)

I'll try to upload again as my next post the outfits from the trip, and I hope it will work this time! I would like to show you guys my hauls too!:)


Lots of Love, and it's good to be back!


Mia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...