wtorek, 13 marca 2012

Haul zakupowy/Shopping haul

Cześć kochani,

Dla odmiany, żeby nie być monotonnym, pokażę wam zakupy, które poczyniłam w tym miesiąca. Nie jest tego zbyt dużo, ale za to parę fajnych rzeczy się pojawiło :-)

Hi guys,

For a change, beacuse I don’t want to be monotonous I’ll show you my shopping, which I did this month. There isn’t to much, but there are few really nice things :-)

Zakupy z Oriflame/ Orfilame  shopping


Moje pierwsze zakupy to ostatni katalog Oriflame :-) Ofiarą padły: Khol pencil w kolorze Nude, czarny tusz do rzęs Giordani Lash Fascination Mascara i błyszczyk Gloss Booster w kolorze Lychee (nawet tu wychodzi mój wielki sentyment do Azji ;-))

My first shopping is from Oriflame last catalouge :-) My vicitm fall: Khol Pencil in Nude, Giordani Lash Fascination Mascara in Black and Gloss Booster lipgloss in Lychee (even here you can see my big sentiment for Asia ;-))

Zakupy z Alledrogeria/Alledrogeria shopping


Jakby to powiedzieć, potrzebowałam kupić jedną rzecz na prezent i tak się skończyło, że sobie prezent też zrobiłam XD Przyszła do mnie paletka Sleek PPQ Me, Myself & Eye (długo nie mogłam się na nią zdecydować), pędzel E.L.F. Stipple Brush oraz zestaw 6 pędzli Ecotools (mój Boże, więcej pędzli... XD). Najbardziej ciekawa jestem tych pędzli z Ecotools. Bardzo polubiłam się z ich pędzlem do eyelinera, więc postanowiłam sprawdzić, jak jest z resztą ;-) (Mam zdecydowanie za dużo pędzli XD)

How to say this, well, you know I needed one thing as a present and in the end I made myself  a present too XD I have bought Sleek PPQ Me, Myself & Eye palette (I couldn’t decided on it for a long time), E.L.F. Stipple Brush and Bamboo 6 piece eye brush set from Ecotools (my God, more brushes... XD).  The Ecotools brushes are the most interesting for me. I love eyeliner brush from Ecotools, that’s why I decided to check the rest ;-) (I have way to many brushes XD)

Zakupy Biochemia Urody/Biochemia urody shopping


Postanowiłam się zamienić w Małego Chemika i stworzyć sobie kilka pielęgnacyjnych miksturek do twarzy i włosów XD A tak poważnie, to dzięki wspomnianej przez mnie kiedyś Agnieszce z http://nissiax83.blogspot.com/ zawędrowałam na stronę Biochemii Urody i zrobiłam małe zakupy, które pewnie opiszę wam później :-)

I decide to change in to a Little Chemist and create some nursing mixtures for my face and hair XD And seriously, thanks to Agnieszka from http://nissiax83.blogspot.com/ that I told you about earlier I went to Biochemia Urody site and did a little shopping, that I’ll describe you later :-)


A na koniec nie kosmetyczna rzecz – dodatek – nowe kolczyki :-D/In the end non-cosmetic thing – accesories – new earrings :-D



Byliście ostatnio na jakichś zakupach? :-)/Have you guys been on any shopping lately? :-)

P.S. Mia wróciła :-D Następny post będzie od niej :-D/P.S. Mia’s back :-D Next post will be her’s :-D

Black Cat (Kate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...