środa, 7 marca 2012

Propozycja makijażu – Wiosna 2012 inspiracja Lancôme Roseraie des Délices /Make-up proposition – Spring 2012 inspiration Lancôme Roseraie des Délices

Domyślam się, że pewnie brakuje wam Mii, która męczy się w tym momencie intensywnie pracując, dlatego postanowiłam wam załatać jakoś jej brak :-) Wpadłam na pomysł, żeby zrobić dla was propozycje makijażu na wiosnę. Dziś moją inspiracją była propozycja Lancôme Roseraie des Délices.

I know that you missing Mia, who works very hard now, so I’m trying to fill her place :) I thought about making a sping make-up proposition for you. Today my inspiration was Lancôme Roseraie des Délices.


Więc wyjmujemy nasze kolorowe zabawki i do dzieła kochani :-)/So lets take our colour toys and have fun :-)

Jako bazy użyłam korektor NYX, następnie cień Inglot Matte nr 353 i najaśniejszy cień z paletki Avon Mystery na całą powiek aż pod łuk brwiowy./As a primer I have used NYX cocealer, next Inglot eye shadow Matte nr 353 and the lightest eye shadow from Avon Mystery palette all over my eyelid up to browbone.


Następnie morelowy cień z paletki Avon Mystery nałożyłam na 2/3 powieki i w zagłębieniu oka, lekko roztarłam./Next I have used apricot eye shadow from Avon Mystery palette on 2/3 of eyelid and on the crease and slightly blend it.


W wewnętrznym kąciku i pod łukiem brwiowym nałożyłam różowy cień z paletki Midnight Rose Avon. Tego cienia użyłam też do roztarcia granic pomiędzy kolorami./On the inner corner of my eye and on the browbown I have used pink eye shadow from Avon Midnight Rose palette. I also used this eye shadow for blending edges of eye shadows.


Zewnętrzny kącik oka i zagłębienie zaznaczyłam brązowym cieniem z paletki Avon Mystery/I have put brown eye shadow from Avon Mystery palette on outward corner of my eye and crease.


Całe oko obrysowałam zieloną kredką Inglot nr 30 a następnie roztarałam zielonym cieniem z paletki NYX For Your Eyes Only For Eye Color Brown./I have lined whole eye with Inglot nr 30 eyeliner in green, and then I blend it with green eye shadow from For Your Eyes Only For Eye Color Brown NYX palette


Na linię wodną nałożyłam czarną kredkę Bourjois, czarnym linerem narysowałam kreskę przy samej linii górnych rzęs. Brwi wypełniłam cieniem z paletki Essence i nadałam kształt żelem do brwi Oriflame Giordani Gold./On my waterline I have used Bourjois Khot&Contour Ultrablack Eyeliner Pencil and on my uper lashline I have used Lioele Real Brush-Pen Eyeliner as close lashes as possible. I’ve filed my brows with powder form Essence Eyebrow Stylist Set and shaped it with Oriflame Giordani Gold Sculpting Brown Gel.


Na koniec wytuszowłam rzęsy Oriflame Giordani GoldLash Fascination Mascara Black./And last I’ve put Oriflame Giordani GoldLash Fascination Mascara in Blackon my lashes.

Efekt końcowy :-)/ Final effect :-)


Wiem, że w różowym akurat dobrze nie wyglądam (więc proszę, nie linczujcie mnie), ale chciałam wam pokazać, że możecie same coś takiego zrobić :-)/I know, that I don’t look good in pink (do please don’t kill me), but I was trying to show you, that you can do it yourself :-)


Co o tym myślicie?/So, what do you think?

Kosmetyki/Cosmetics:


Baviphat Magic Girls Plus BB Cream SPF30 PA++ 45ml
Oriflame Beauty Absolute concealer fo eyes Gold
Oriflame Beaty Coceal Kit
NYX Cocealer in a Jar 01 Porcelene
Deborah Age Reset Anti-Ageing Illuminating Under-Eye Cocealer nr 2 Rose
Inglot cień Matte nr 353
Avon Paletka Tru Color Mystery
Avon Duo True Color Midnight Rose
NYX Paletka For Your Eyes Only For Eye Color Brown
Inglot Soft Precision Eyeliner 30
Bourjois Khot&Contour Ultrablack Eyeliner Pencil
Lioele Real Brush-Pen Eyeliner
Inglot Face Blush nr 82
Essence Eyebrow Stylist Set
Oriflame Giordani Gold Sculpting Brown Gel
Oriflame Giordani GoldLash Fascination Mascara Black
Avon Ultra Colour Rich Pout
Lioele Enamel Lipgloss nr 4 Rosy Pink

Black Cat (Kate)

4 komentarze:

  1. Genialne, jak dla mnie rewelacyjnie wyglądasz... i w różowym jest Ci do twarzy. Do tego profesjonalnie wykonany makijaż, który robi wrażenie na osobie która jest na początku nauki perfekcyjnego makijażu:)Jak dla mnie BOMBA!Pozdrawiam Cię Kate i gratuluje perfekcji!Kama!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate) to Kama: Cieszę się, że Ci się podoba makijaż, ale na prawdę, o ile zielony jest typowo moim kolorem, to różowy absolutnie nie :-)

      Usuń
  2. bardzo lubię kreski w tym kolorze, zwłaszcza z takim różem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Bardzo się cieszę, że Ci się spodobało :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...