czwartek, 29 października 2015

Sesja z Żanetą i Bartkiem – Golden Goddes

Przy okazji sesji z Adą miałam okazję poznać Bartka – fotografa, o czym pisałam wam wcześniej. Postanowiliśmy sobie razem popracować i stworzyć parę wspólnych projektów. Ten, który dzisiaj wam pokażę z jednej strony jest ciut inny od tych, które do tej pory tworzyłam, z drugiej jest w nim coś z moich klimatów. Bartek miał pewien pomysł, na który przystałam. Po konsultacjach postanowiłam trochę go zmodyfikować i efekt wg mnie jest super. Na dziś mam dla was Złotą Boginię :-)


Modelka – Żaneta Urbanek (<-klik)
Zdjęcia i projekt – Bartłomiej Grzesiński (<-klik)
Makijaż i stylizacja – Black Cat (Kate)

Sesja dla osób 18+!






















 
Sesje będę długo wspominać, w związku z ilością brokatu, który był dosłownie wszędzie. Podejrzewam jednak, że Żaneta jeszcze przez bardzo długo musiała się go pozbywać z różnych zakamarków ciała XD Najpierw ją w brokacie wykąpałam, potem musiałam go z niego domyć. Jednak smarkanie brokatem rozbroiło mi mocno konstrukcję XD Mam nadzieję, że wam się spodobało :-) I żeby nie było niedomówień – z Moniką pracujemy dalej – mam dla was do pokazania kilka naszych projektów :-) 
 
 

3 komentarze:

  1. Już wyobrażam sobie tony brokatu, które były wszędzie. Raz robiłam znajomej brokatową smugę na policzku, a potem brokat znajdowałyśmy w całym domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że smuga to jest zupełnie nic w porównaniu w kąpaniu się w brokacie XD

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...