czwartek, 8 stycznia 2015

Vidanail nail polish nr 14

Pisałam już kiedyś, że jestem osobą, u której używane kolory zmieniają się wraz z porami roku. Pewne kolory są ponadczasowe i świetnie pasują na różne okazje, więc noszę je cały rok. Nie mniej jednak klasyka kojarzy mi się z okresem późnej jesieni i zimy. A dla mnie nie ma nic bardziej klasycznego niż czerwone paznokcie i o tym będzie ten post.


Opakowanie lakieru tradycyjnie w kolorze pudrowego różu z białymi kwiatami i napisami oraz informacją o numerze koloru.


Skład


W środku pudełeczka znajduje się zgrabna, prostopadłościenna buteleczka z lakierem, na której jest informacja o kolorze i białe logo firmy. Jak już wcześniej pisałam, kolor, który wybrałam z pośród 50-ciu, to klasyczna czerwień.



Dwie warstwy



Ode mnie. Polubiłam lakiery Vidanail za ładne, nasycone kolory, dobre krycie i ku mojemu zaskoczeniu dobrą trwałość.  Lakier na paznokciach trzymał się parę dni bez odprysków, wycierania końcówek, bardzo dobrze się nim maluje paznokcie i schnie dość szybko. Oczywiście i tak zawsze kładę lakier bazowy i top coat. Bardzo spodobał mi się kolor i teraz dość często gości na moich paznokciach, jeśli tylko zechcą mi urosnąć ;-)



19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda? Wszyscy myśleli, że mam żelowe paznokcie zrobione :-)

      Usuń
  2. Też sobie dzis zrobie czerwone paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, piekny kolorek! Uwielbiam czerwień na pazurkach, właściwie wszystkie jej odcienie od jasnych po bardzo ciemne :)))
    Przyjemnego wieczorku życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czerwień jest uniwersalna i ponadczasowa :-)
      Wzajemnie Cleo :-*

      Usuń
  4. Ajajaj, aż zakwiczalam z zachwytu! *.*
    Absolutnie piękny i taki mojoooowy! Obłęd! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że Ci się spodoba :-D
      Genialny, prawda? Taka cudowna czerwień i do tego efekt prawie żelowych paznokci :-)
      Widzę, że wreszcie oczka Ci się zaświeciły do mojej zabawki :-)

      Usuń
    2. Zdecydowanie! Prawie monitor oplułam z zachwytu i wywołanego nim pisku :D
      Pięknot z niego niebywały! :)

      Usuń
    3. Zgadzamy się w tym temacie bez dwóch zdań :-D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...