poniedziałek, 14 listopada 2011

Propozycja makijażu – zielono mi/Make-up proposition – I feel green

Cześć,

Wiem, że jest jesień i to już ta późna, a kolorów ubywa w krajobrazie, chciałam wam pokazać jedną z moich letnich stylizacji. Tak naprawdę kolorystycznie może wielu osobom kojarzyć się z wiosną, nie mniej jednak była mi taka potrzebna w lecie na wyjście. Później trochę ją zmodyfikowałam i nosiłam bardziej na co dzień :-) Pokażę wam makijaż, dodatki i wszystko, co mnie zainspirowało do takiego wyboru :-) Całość utrzymana jest w zgniłych zieleniach łamanych złotem i złotych brązach.

Hi,

I know, we have autumn now, late one and colours just disappear arund us, I would like to show you one of my summer stylizations. Most people will think about colours in it as spring one, but I created it in summer for party. I liked it so much, that I modified it little and was wearing everyday :-) I will show you make-up, accesories and everything that inspired me to do this choice :-) All proposition is in rusted green with gold shades and golden browns.


Makijaż oczu/Eyes make-up
Cienie do powiek/ Eyeshadows


Czarna konturówka/Black eyeliner
Szminka/Lipstick
Błyszczyk/ Lipgloss
Lakier do paznokci/ Nail polish
 Bluzka/Top
Biżuteria/Jewellery

Różnice w kolorach wynikają z dziwnych zachcianek mojego aparatu...
Mam nadzieję, że się wam spodobało :-)
Życzę wiele inspiracji i ciepła na chłodne dni :-)

The differences in pictures come from whims of my camera...
I hope you liked it :-)
I wish you a lot of inspiration and warm during cold days :-)

Black Cat (Kate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...