sobota, 26 listopada 2011

Maxvue Vision Colour Vue Circle Lens – Dolly Black

Cześć kochani,

Dzisiaj nawiążę do ankiety, którą robiłam jakiś czas temu. Pytałam, o której części mojego haula miałam pisać najpierw. Wygrał Lioele, o którym już zaczęłam pisać. Drugie miejsce zajęły soczewki kontaktowe  Maxvue Vision Colour Vue Circle Lens. Dlatego dziś napiszę o tym, jak powiększyć sobie oczy ;-) Pewnie wiele osób słyszało o soczewkach bardzo promowanych w Azji, szczególnie w Korei i Japonii, których zadaniem jest powiększenie rozmiaru źrenicy oka. Przedział powiększania źrenicy oka jest różny, największe jakie widziałam wynoszą 15 mm. Jeśli zastanawiacie się, co mnie do nich przekonało, o powiem wam, że chciałam zrobić wrażenie na dużej imprezie :-) Kupiłam soczewki Maxvue Vision Colour Vue Circle Lens w kolorze Dolly Black o średnicy 14 mm, mocy 0.00 (nie mam wady wzroku), kwartalne.

Hi dears,

Today I will refer to my survey from shopping haul. I asked you about what shoul I write first. The winner was Lioele and I was writing, about Lioele lipgloss some time ago. Second place took Maxvue Vision Colour Vue Circle Lens contact lenses. That is why today I’ll write about how to make your eyes bigger ;-) Lot of you have heard about contact lenses, very famous in Asia, especially in Korea and Japan, that make you pupil larger. Range of making bigger pupil is varied, the biggest one I saw is 15 mm. If you wonder, why I choose to buy them, I would say I wanted to make big impression on big party :-) I have bought Maxvue Vision Colour Vue Circle Lens in Dolly Black, diameter 14 mm, power 0.00 (I don’t have any visual impairment sight defect), quarterly.



Soczewki są zrobione z materiału hydrożelowego (Terpolymer), który chroni rogówkę oka przed uszkodzeniem i urazami. Technologie użyte przy produkcji soczewek, powodują, że mają one dobrą przepuszczalność tlenu, a także są bezpieczne w noszeniu bez żadnych efektów ubocznych  i dają dobrą widoczność koloru soczewki na oku. Jak je kupiłam za 59,00 zł w sklepie Barwy Oczu.


Contact lenses are made from hydrogelic material (Terpolymer), that protect cornea form any damage or injury. Technology used in production made this conatct lenses high oxygen permeability, very safe in use wihout any side effects and it gives very good visibility of colour of conatct lenses in the eyes. I bought my conatct lenses for 59,00 PLN (which is about 13€, 17,5$ or 11,5£) in Barwy Oczu (Colours of the Eyes) shop.

ale można również kupić między innymi na e-bayu lub http://www.pinkyparadise.com/./ but you  can buy them also on e-bay or for example on http://www.pinkyparadise.com/.



Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat soczewek, polecam zajrzeć na blog Azjatycki Cukier Tam znajdziecie dużo informacji na temat soczewek typu Cicle Lens http://azjatyckicukier.blogspot.com/search/label/soczewki a także na stronie producenta  http://www.colourvue-lens.com/. Pamiętajcie jednak, że należy się skonsultować z okulistą, przed  kupnem soczewek a gdy już je będziecie mieć, dbajcie o właściwą higienę soczewek i oczu, bo macie je tylko jedne.

If you want to know more about this kind of conatct lenses I recommand to check on Azjatycki Cukier blog (I’m sorry - it’s in Polish). You can find there a lot of informations about Cicle Lens types http://azjatyckicukier.blogspot.com/search/label/soczewki and also you can check website of producer http://www.colourvue-lens.com/. Remember to aks your oculist first about wearing them and when you will buy them remember about proper hygiene of conatct lenses and your eyes – you have only one pair of eyes.




Podsumowując –  Bardzo mi się podoba, jak moje oczy w nich wyglądają, noszą się bardzo dobrze i nie drażnią mi oczu. Nie są one gradientowe, więc trochę się odcinają, zwłaszcza, jak ktoś stanie bardzo blisko. Ponieważ wybrałam czarny kolor, a mam ciemnobrązowe oczy efekt nawet nie jest bardzo sztuczny w kolorze. Nie noszę ich codziennie, ale skoro mają kwartalny okres ważności, to jeszcze trochę sobie je ponoszę.

In short – I love how my eyes look in this conatct lenses, they wear very good and don’t irritat my eyes. They are not gradient ones, so they stand out a little, especially when somebody stands with you face to face. I choose black ones and I have darkbrown eyes, so they look not so unnatural in colour. I don’t wear them everyday, but because they are quarterly I will wear them some more.

A impreza? Zrobiłam piorunujące wrażenie i świetnie się bawiłam XD / And the party? I made huge impression and had a lot of fun XD



Black Cat (Kate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...