czwartek, 19 czerwca 2014

Vichy Pureté Thermale Solution Micellaire 3 in 1

Jak to dobrze, że dziś wolny dzień – od razu człowiekowi robi się lepiej :-) Co prawda, nic mi się nie chce, ale stwierdziłam, że mój napad lenia nie może mieć wpływu na pojawianie się postów XD W związku z tym temat na dziś - Vichy Pureté Thermale Solution Micellaire 3 in 1.

How good it is that today we have a day off - feels better :-) To tell you the truth, I don’t want to do anything, but my laziness can’t affect the appearance of posts XD So the topic for today - Vichy Purete Thermale Solution micellaire 3 in 1.


Płyn dostajemy w lekko stożkowym, plastikowym opakowaniu o pojemności 200 ml z zatyczką typu „klik”./The fluid get in slightly tapered, plastic package of capacity of 200 ml with "click"-type cap.



Skład/Ingredients


Na opakowaniu znajdziemy informację, że produkt jest szczególnie przeznaczony do oczu i skóry wrażliwej. Za zadanie ma oczyszczać, usuwać makijaż i łagodzić skórę twarzy./On the packaging we find informations that the product is specifically designed for sensitive skin and eyes. It should cleanse skin, remove make-up and soothe skin.


Płyn jest bezbarwny z bardzo delikatnym zapachem, który nie zostaje na skórze./The liquid is colorless with a delicate fragrance that doesn’t stay on the skin.


Oczywiście, jak wszystko czym zmywam makijaż oczu i ten produkt musiał zostać poddany testowi. Produkty które użyłam od lewej: Shiseido Perfect Rouge BR 702 (<-klik), Dr.Jart+ Silver Label Rejuvenating BB Cream SPF35 PA++ (<-klik), Kamuflaże Kryolan – Kółko nr.1 (<-klik), Coffret D'Or Black Keep Liner WP (Super Sharp) (<-klik), cień Sleek Tree of life (paletka Garden od Eden), Dior Iconic Overcurl Mascara, Maquillage Essence Glamorous Rouge RD396 (<-klik), Lancôme Artliner Graphic Brown (<-klik).

Of course, like all the products that I use for washing up my eye make-up this one too had to be put to the test. Products that I used from left: Shiseido Perfect Rouge BR 702 (<-click), Dr.Jart + Silver Label Rejuvenating BB Cream SPF35 PA + + (<-click), Kryolan camouflage – Circle No.1 (<-click), Coffret D'Or Black Keep Liner WP (Super Sharp) (<-click), Sleek eye shadow Tree of life (Garden of Eden palette), Dior Iconic Overcurl Mascara, Maquillage Essence Glamorous Rouge RD396 (<-click), Lancôme Artliner Graphic Brown (<-click ).


Pierwsze przetarcie/The first wiping


Drugie przetarcie/Second wiping


Wielokrotne/Multiple


Ode mnie. Jak wiecie środków do demakijażu i oczyszczania cery mam dużo XD Nie mniej jednak, od zeszłego roku, gdy moje oczy się ciut pochorowały, nie próbuję ich niczym innym zmywać, niż płynem micelarnym. Zawsze była to Bioderma Sensibio, ale ona kosztuje swoje. Zaczęłam więc poszukiwania czegoś innego mając zawsze w zapasie jedną buteleczkę Biodermy. Kiedyś trafiłam na promocję Vichy Pureté Thermale Solution Micellaire 3 in 1 i postanowiłam go zakupić. Jest on delikatny, nie podrażnia oczu, łagodzi skórę i nie zmywa makijażu z oczu XD Ile razy bym nie próbowała, wiecznie są niedomyte a trzeć oczu nie zamierzam. Wyszło na to, że kupiłam produkt, który wyznaczonego przeze mnie zadania nie spełniał. Okazało się jednak, że świetnie nadaje się do oczyszczania twarzy. Ładnie zmywa kremy BB, pokłady i łagodzi podrażnienia skórne. Wiem, że wiele osób go chwali i na sieci można znaleźć całe litanie pochwalne o nim, ale u mnie się nie sprawdził :-) Czy go kupię ponownie? Nie. Cena za produkt to około 40,00 zł, ja kupiłam go za niecałe 20,00 zł.

From me. As you know I have a lot of facial cleanser and purifying facials XD Nevertheless, since last year, when my eyes got a bit sick, I'm not trying to wash them with nothing other than micellar fluid. It was always a Bioderma Sensibio, but it costs. So I began to look for something else always having a bottle of Bioderma Sensibio in the stock. Once I came across a sale on Vichy Purete Thermale Solution micellaire 3 in 1 and decided to purchase it. It’s gentle, doesn’t irritate the eyes, soothes the skin and doesn’t wash away make-up from my eyes XD It doesn’t matter how many times have I tried, always my eyes are unwashed and I don’t intend to rub my eyes. It turned out that I bought a product that didn’t do it’s job. It turned out, however, that is great for cleansing the face. Nicely wash BB creams, foundations and soothe the skin. I know that many people praised it and on the internet, you can find the whole litany of praise for it, but for me it failed :-) Will I buy it again? No. Price for the product is about 40,00 PLN, I bought it for less than 20,00 PLN.



10 komentarzy:

  1. Jakoś pielęgnacja marki Vichy przestała do mnie ostatnio przemawiać :-) Przemówiły za to inne marki! Ale nie będę uprzedzała faktów :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałam na tę pielęgnację poślizg i nieszczególnie mnie do niej ciągnęło ;-)
      Już ja z Ciebie wycisnę, co do Ciebie przemówiło XD

      Usuń
  2. Dawno nie używałam Vichy;). PS.: Na pierwszym zdjęciu Twój logotyp wygląda jak nadruk na opakowaniu Vichy - myślałam, że zrobili dla Ciebie dedykowany egzemplarz;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam, nie podobało mi się i czekałam do końca butelki... Zmywanie twarzy może jeszcze jako tako, ale oczy niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i nie był zły, jednak cena jest mocno wygórowana. Też go ponownie nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałąm go kiedyś i był całkiem niezły :)
    Tylko, że demakijażuję oczy dwufazą Chanelową, a micelem tylko domywam resztki i zmywam twarz.
    Bioderma górą :D hyhy
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - oczy czym innym, a twarz może być :-)
      Tak jest - Bioderma rulez :-D
      :-*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...