poniedziałek, 11 grudnia 2017

Maybelline New York Lash Sensational Lash Multiplying Mascara

Święta nadchodzą wielkimi krokami, stąd w sklepach pojawia się wiele ofert zestawów świątecznych. Znajdziemy w nich wszystko – od pielęgnacji do kolorówki. W każdym roku praktycznie znajduje się zestaw z Maybelline a w nich bardzo często tusz do rzęs Maybelline New York Lash Sensational Lash Multiplying Mascara, będący jakiś czas temu hitem. Jeśli się wahacie, czy warto kupować taki zestaw z wymienionym tuszem do rzęs, postaram się Wam pomóc :-) Jakiś czas temu zużyłam opakowanie Maybelline New York Lash Sensational Lash Multiplying Mascara, a co u nim myślę, znajdziecie poniżej :-)
 


Tusz dostajemy w lekko metalicznym, różowym, lekkim, plastikowym opakowaniu. W zestawie przynajmniej macie gwarancje, że nikt go nie otwierał, normalnie niestety trzeba uważnie patrzeć, czy przypadkiem nie został już otwarty. Znajdziecie na nim informacje o kolorze, jak również kształcie szczoteczki.
Skład

Aqua / Water / Eau, Propylene Glycol, Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer, Polyurethane-35, Cera Alba / Beeswax / Cire Dabeille, Synthetic Fluorphlogopite, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, PEG-200 Glyceryl Stearate, Ethylenediamine / Stearyl Dimer Dilinoleate Copolymer, Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax / Cire de Carnauba, Stearic Acid, Palmitic Acid, Ethylene / VA Copolymer, Alcohol Denat., Paraffin, Aminomethyl Propanediol, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Butylene Glycol, Xanthan Gum, Sodium Laureth Sulfate, Disodium EDTA, Tetrasodium EDTA, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Silica. May Contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, CI 77007 / Ultramarines, CI 77891 / Titanium Dioxide, Mica, CI 75470 / Carmine, CI 77288 / Chromium Oxide Greens, CI 77742 / Manganese Violet, CI 77510 / Ferric Ferrocyanide. 
 
Szczoteczka ma kształt litery C, jest bardzo podobna do mojego ulubionego Dior Diorshow Iconic Overcurl Mascara (<-klik) – czyli poręczna i ładnie rozczesująca rzęsy.
 
Maybelline New York Lash Sensational Lash Multiplying Mascara

Jakie wrażenia z użytkowania? Bardzo pozytywne. Tusz ładnie podkręca, unosi i lekko pogrubia rzęsy. Oczywiście, jest dość mokry i pierwsze wrażenia z użytkowania, to że musi sobie ciut wyschnąć, żeby lepiej się go nakładało. Aplikacja nie sprawia kłopotów, chwilę czasu zajmuje schnięcie tuszu na rzęsach, dzięki czemu mamy możliwość budowania warstw. Nie obciąża, nie drażni oczu, ogólnie nie osypuje się, choć pod koniec użytkowania zdarzały się dni, że na koniec dnia znajdowałam drobne okruszki pod oczami (tyle że mój dzień jest bardzo długi XD). Za cenę około 37 zł za 9,5ml uważam, że jest bardzo przyzwoity tusz, który sprawdził się bardzo dobrze. Czy go polecam – owszem. Warto spróbować. Znacie?
 
P.S. Powinnam mieć chwilę więcej na pisanie. Następny post w środę ;-)
 

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się na rzęsach:).
    Ten tusz ostatnio już prawie wylądował w moim koszyku, ale w ostatniej chwili
    zauważyłam, że mój ulubiony Max Factor 2000 Calorie był w rewelacyjnej cenie, więc
    wolałam wziąć to, co mam dobrze sprawdzone;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, jest wart dania mu szansy :-) Nie twierdzę, że u wszystkich się sprawdzi, ale dlaczego nie spróbować? Cena nie zabija, a może okazać się nowym nr 1? :-)

      Usuń
  2. Ja wolę tusze z wyższej nieco półki, bo na tych drogeryjnych już się kilka razy przejechałam, ale ten Maybellinek ładnie prezentuje się na rzęsiorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z Tobą zgodzić i przyznać, że sama wolę te tusze z wyższej półki. Zdarza mi się jednak ze 2-3 razy w roku kupić coś drogeryjnego, bo mnie zaciekawi, albo wszyscy krzyczą, że to kolejny cud. Rzadko idę za tłumem, ale czasem chcę sama wyrobić sobie zdanie na jakiś temat :-) Tu mnie zaintrygował kształt szczoteczki zbliżony do Diora :-) I jest to całkiem niezły produkt, jak się okazał :-)

      Usuń
    2. No i jak się okazuje, bardzo dobrze, że dałaś mu szasnę :)

      Usuń
  3. Tego tuszu akurat nie miałam przyjemności używać. Kupiłam jakiś czas temu inny tusz Maybelline, ale mnie srogo rozczarował.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...