czwartek, 21 grudnia 2017

Zoeva Cocoa Blend Eyeshadow Palette

Cienie do powiek, to chyba moje ulubione kolorowe zabawki :-) Zawsze mi ich mało, choć obecnie bardzo często włącza mi się tzw. „zdrowy rozsądek” i nie kupuję ich już w takich ilościach jak kiedyś. Nie mniej jednak dobrą paletką i dobrymi cieniami nigdy nie pogardzę. Chcąc wyrobić sobie zdanie na temat różnych produktów i różnych marek zaopatruję się w poszczególne produkty i testuję je. Ponieważ miałam już pędzle i konturówki Zoevy, które bardzo polubiłam postanowiłam dać szansę jakiejś paletce cieni do powiek. Tak do mnie trafiła Zoeva Cocoa Blend Eyeshadow Palette, o której dziś piszę :-) 
Paletka Cocoa Blend należy do kolekcji powiązanej ze światem czekolady, na którą składają się jeszcze 2 inne palety – Blanc Fusion i Caramel Melange. Wybór kolorów został zainspirowany przez ciepłe odcienie trufli, delikatnego nugatu i błyszczącego marcepanu. Samo opakowanie wyglądem troszkę przypomina opakowanie czekoladek :-) Najpierw mamy kartonowe zabezpieczenie. 
Na tyle jest informacja o składzie paletki, a także waga cieni, miejsce produkcji (Włochy) i to, co wiele z nas interesuje, czyli wiadomość że nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, perfum i ftalanów. 
Żeby dobrać się jednak do cieni, należy najpierw wysunąć samą paletkę z kartonika. Opakowanie właściwe jest tekturowe, mocne, graficznie dokładnie odpowiadające zewnętrznemu zabezpieczeniu. 
A co w środku? W środku czeka na nas 10 cieni do powiek o średnicy 2,6 cm, wzbogaconych witaminą E. Każdy waży 1,5g a wykończenia mamy od metalicznego, przez mat, mat z brokatem, po satynę. Nie ma zbędnych aplikatorów, co uważam za dobre rozwiązanie, natomiast minusem jest brak lusterka. Opakowanie zwiera folię zabezpieczającą cienie a zamyka się na magnes.
Cienie w świetle dziennym 
Cienie w słońcu. 
Zoeva Cocoa Blend Eyeshadow Palette 
Moje wrażenia z użytkowania tej paletki – jestem zdecydowanie na tak. Jeśli szukacie paletki, która da efekt w stylu amerykańskim, to podejrzewam, że nie będziecie z niej zadowoleni. Jeśli zaś lubicie trochę subtelności, z możliwością mocniejszego, bardziej wyrazistego makijażu, a także łączenie różnych wykończeń, to powinna Wam przypaść do gustu. Pigmentacja jest dobra, trwałość dla mnie bez zastrzeżeń. Mój dzień jest bardzo długi i zwykle trwa około 18 godzin w tym w makijażu jestem jakieś 16 i fakt, że wytrzymuje bez usterek dobre 14 godzin jest bardzo ważny. Kolor świetnie się blendują, nie bledną, są trwałe a cienie się nie osypują. W palecie znajdziecie ciepłe brązy, złota, a także fiolety, bordo i czernie. Najsłabsze w tej palecie są czernie, więc jeśli oczekujecie mocno napigmentowanych czerni, to muszę Was rozczarować. Nie mniej jednak zrobicie nią dzienny i wieczorowy makijaż, zarówno ciepły jak chłodny – dla każdego coś dobrego :-) Cena za paletkę to 89,00 zł. Uważam, że jest bardzo dobry jakościowo produkt i mogę spokojnie polecać :-) 
P.S. Następny post w niedzielę a potem w środę po świętach :-)

10 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podobają kolory w tej palecie, ale jeszcze nie wiem czy wrócę do Zoevy (mimo wszystko z palety Naturally Yours byłam bardzo zadowolona:)).
    Teraz chyba szybciej bije mi serce na widok cieni Nabla, Makeup Geek, Sigmy i ABH:).
    Wyglądasz rewelacyjnie <3.
    Życzę Ci pięknych i radosnych świąt:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są piękne :-) Zoeva ma naprawdę dobre kosmetyki i opłacalne. Co nie zmienia faktu, że znam cienie ABH i czaję się na Modern Renaissance, Makeup Geek koniecznie chce spróbować a Nabla jest w planach ;-)
      Dziękuję za komplement :-)
      Wzajemnie Kochana , Wesołych Świąt :-)

      Usuń
  2. Ha ha ha słowo kluczowe - subtelność. Może kiedyś się skuszę, ale na paletę En Taupe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - subtelność :-)Wiedziałam, że Twoja jest En Taupe - bardzo kolory pasujące do Ciebie :-)

      Usuń
  3. piękne kolory, świetny makijaż, Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję zobaczyć na żywo tę paletkę i bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przy oględzinach u mnie przypadła Ci do gustu :-)

      Usuń
  5. Cudowna paleta! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...