środa, 14 lutego 2018

Ciaté London Snow Globe part III – Main Attraction

Dziś kontynuujemy moją przygodę z Ciaté London i prezentem od Tekashi (←klik). Wybrałam kolejny lakier, który chciałam Wam pokazać. Tym razem wracam z kremowym wykończeniem i nieco mniej neutralnym kolorem :-) Temat na dziś - Main Attraction :-) 
Main Attraction jest lakierem specjalnie stworzonym do kolekcji Snow Globe. Kolor to taki brudny róż, mocno zgaszony, kremowy. 

Dwie warstwy Main Attraction 

Main Attraction nie jest kolorem, który normalnie bym kupiła, aczkolwiek zaskoczył mnie tak pozytywnie, że w sumie do siebie przekonał :-) Nakłada się dobrze, równomiernie, szybko i łatwo - nie smuży, dokładnie jak Goal Digger (←klik). Wykończenie ma dokładnie takie samo jak Cookies and Cream (←klik), a jedna warstwa daje praktycznie pełne krycie. Mimo to oczywiście maluję dwie. Schnie szybko, jednak u mnie bez top coatu ani rusz ;-) 
Lakier przetrwał w dobrym stanie na moich paznokciach dobry tydzień. Jak na razie miał najlepszą trwałość z dotychczas próbowanych przeze mnie lakierów. Pięknie podkreślał dłonie, dając efekt subtelnej elegancji bez krzyku. Nie pękał jak poprzednie dwa i praktycznie nie było odprysków. Do tego idealnie pasuje kolorystycznie do mojej matowej pomadki Huda Beauty Muse. Ten lakier oceniam na duży plus :-)


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...