wtorek, 9 kwietnia 2013

Pędzle – Przedstawienie pędzli Real Techniques by Samantha Chapman/ Brushes - Presentation of Real Techniques brushes by Samantha Chapman

Hej,

Dziś miejsce czwarte z głosowania :-) Pędzle :-) Tym razem będą to pędzle Real Techniques by Samantha Chapman. Sam z sióstr PixiWoo (<-klik) raczej nie muszę przedstawiać, choć dla niewtajemniczonych, to świetna makijażystka z Wielkiej Brytanii, która również prowadzi z siostrą kanał na Youtubie (<-klik) i stworzyła własne pędzle - Real Techniques by Samantha Chapman. Dziś opowiem wam o całej kolekcji i moim zbiorze :-)

Hey,

Today, fourth place from voting :-) Brushes  :-) This time it will be Real Techniques brushes by Samantha Chapman. Sam from PixiWoo sisters (<-click) rather not have to present, but for the uninitiated, is a great make-up artist from the UK, who also run with her sister channel on Youtube (<-click) and created her own brushes - Real Techniques by Samantha Chapman. Today I will tell you about the entire collection and my collection :-)

Co o nich pisze producent? Zaprojektowane z o pro makijażystką Samanthą Chapman, Real Techniques pędzle łączą nowoczesne materiały z innowacyjnym projektem by móc tworzyć pixel-idealny look łatwiej niż kiedykolwiek:
  • Taklon szczeciny są wyjątkowo miękkie i gładsze niż włosy jakie znajdziemy w innych pędzlach. Ponieważ taklon jest syntetyczny, to 100% cruelty-free. Miękkie włókna pomagają stworzyć bezbłędne high-definition wykończenie w każdym rodzaju światła - od światła słonecznego po trudne oświetlenia w pomieszczeniach.
  • System kodowania kolorami odpowiada kluczowych etapom nakładania makijażu, dzięki czemu można stworzyć bezbłędną bazę, powiększone oczy i idealne wykończenie jak profesjonalista.
  • Każda główka szczoteczki jest ręcznie cięte do doskonałego kształtu, co pozwala na precyzyjną aplikację od mocnego krycia po miękkie, delikatne wykończenia.
  • Kolekcja nadaje się do szerokiej gamy produktów i wszelkie makijażowych potrzeby - kremów, pudrów i płynów do makijażu mineralnego, rozświetlania i błyszczenia.
  • Nazwy pędzli na uchwytach zrobiono dla łatwego odniesienia przy tworzeniu swojego ulubionego wygląd. 
(źródło: http://realtechniques.com/about/blog#About-The-Brush)

What the producer says about them? Designed with pro makeup artist Samantha Chapman, Real Techniques brushes combine high-tech materials with innovative design to make creating a pixel-perfect look easier than ever:

  • Taklon bristles are ultra plush and smoother than the hair you'll find in other brushes. Since taklon is synthetic, it's 100% cruelty-free. The soft fibers help create a flawless, high-definition finish in any type of light – from sunlight to harsh indoor lighting.
  • The color-coded system corresponds to the key steps of makeup application so you can create a flawless base, enhanced eyes, and the perfect finish like a pro.
  • Each brush head is hand-cut to the perfect shape, allowing for precise application from dense coverage to a soft, delicate finish.
  • The collection is suitable for a wide range of products and every makeup need – from powders, creams, and liquids to mineral makeup, highlighter, and shimmer.
  • Brush names on the handles make for easy reference when creating your favorite look. 
(Source: http://realtechniques.com/about/blog # About-The-Brush)


Cała kolekcja została podzielona na 3 części/The entire collection has been divided into 3 parts:

  • your base/flawless — czyli pędzle do podkładów, korektorów i pudrów (żółta)/ the brushes for foundations, concealers and powders (yellow)
  • your eyes/enhanced — czyli pędzle do makijażu oka (fioletowa)/the eye makeup brushes (purple)
  • your finish/perfected — czyli pędzle do wykończenia makijaży (różowa)/the make-up brushes for the finish (pink)

Jest jeszcze on location — czyli niezbędnik na wyjazdy :-)/There is also on location - that is, must-have for trips :-)

Na każdą z części składają się  4 elementy. Nie będę ich opisywać, tylko wymienię, ponieważ postaram się każdy z pędzli zrecenzować :-) Dlatego wymieniam i jeśli mam pokazuje :-)

Each of the parts consist of four elements. I won’t describe them only mention because I’m going to try to review every brush :-) So I list them and show if I have one :-)

Your base/flawless składa się z/contains:

  • Powder brush
  • Core collection


  • Foundation brush



  • Expert face brush

Your eyes/enhanced składa się z/contains:

  • Shading brush
  • Lash-brow groomer


  • Fine liner rush
  • Starter set

Your finish/perfected składa się z/contains:

  • Stippling brush


  • Blush brush
  • Setting brush



  • Kabuki brush
Jak widać brakuje mi 5 pędzli, ale zamierzam mieć wszystkie ;-) Postaram się wam wszystkie zrecenzować, dlatego przerzuciłam się na używanie w codziennym makijażu tylko i wyłącznie tych pędzli. Bądźcie proszę cierpliwe, ponieważ recenzje pojawią się, tylko z czasem :-)

As you can see I’m missing  5 brushes, but I'm going to have all of them ;-) I will try to review it all, so switched to the use only those brushes in everyday makeup. Be patient, please, because there will be reviews, just in time :-)

Black Cat (Kate)

18 komentarzy:

  1. O Matko!!!! Jak ja Ci zazdroszczę :-) Mam kilka z nich na oku, ale zakupy zawsze odkładam na później, bo wypada coś innego :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tak się stało, że miałam możliwości i kupowałam je :-)

      Usuń
  2. Nie nie, Czarny Kocie - znowu pędzle? Masz na nie miejsce? :D
    Musisz przetestować te do pudrów mineralnych i zakochasz się w nich tak bardzo, że innych już nie bedziesz chciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam Cleo, mam :-) Dużo z pędzli jeszcze nie pokazałam ;-) Nie kuś, bo będę miałam więcej pędzli ;-)

      Usuń
  3. ja się zabieram o dłuższego aby sprawić sobie któryś do podkłądu, ale nie mogę się zdecydować czy stippling czy ten expert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję zrecenzować, jak tylko uznam, że na tyle dobrze je rozpracowałam :-)

      Usuń
  4. przyszalałaś ;D mnie interesuje face expert, i coś do bronzera narazie, bo mnie trochę reszta przytłacza hhe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ skąd - ja? ;-)Obiecuję, że napiszę o każdym :-)

      Usuń
  5. :D <- szczęka na podłodze xP
    To ja potupie nóżkami i poczekam na recenzje, bo mam zamiar kupić ich co nieco. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, zauważyłam, że wala mi się tu jakaś szczęka na podłodze - nie wiesz czyja? XD
      Obiecuję zrecenzować, ale musicie być cierpliwe :-D

      Usuń
  6. Wow, ja i moje 3 pędzle chowamy się w kącie ze wstydu o"_"0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myss - proszę wyleźć z tego kąta :-D
      Nie ma się czego wstydzić :-)
      To tylko pędzle :-)

      Usuń
  7. ale kolekcyjka :) sama miałam kiedyś na nie ochotę, ale przy mojej MACowej kolekcji pędzlowej więcej mi nie trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) No Marti, Ty to MAC-maniaczka, więc rozumie się samo przez się XD

      Usuń
  8. wow, this is a very cool set dear :) This seems to have it all!
    I'm waiting for the reviews :D

    xx, Sandra @ Blasfemmes

    OdpowiedzUsuń
  9. Te do pudru najbardziej mnie intrygują :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...