czwartek, 28 lutego 2013

Skin79 Smart Clear Moisture Cleansing Foam

Hej,
Dziś będzie post z cyklu pielęgnacja :-) Wiele osób myślało przy jednym z głosowań, że pod hasłem Skin79 będzie właśnie ten produkt ;-) Dopiero teraz zdecydowałam się opisać oczyszczającą piankę do twarzy, więc o tym będzie ten post :-)

Hey,

Today will post about skin care :-) Many people thought at one of the votings that ubder the topic Skin79 will be this product ;-) Just now I decided to describe facial cleansing foam, so this will be the post :-)


Co o niej pisze producent? Oczyszcza z wszelkich pozostałości makijażu, jednocześnie pomagając w utrzymaniu równowagi wodno – tłuszczowej skóry. Berrcyanin, wykonany ze składników jagodowych, takich jak czarny bez, aronia i jagody acai kontroluje równowagę skóry skłonnej do zachwiania równowagi, a jednocześnie chroni skórę przed szkodliwym wpływem środowiska dla posiadania zdrowej skóry. Enzym z dyni wyrównuje szorstką skórę, by pomóc utrzymać czystą skórę, podczas gdy opatentowany składnik Extract Levan pomaga tworzyć barierę ochronną, tak aby skóra pozostała miękka, bez ściągnięcia po oczyszczaniu.

What producer says about it? Cleanse away all makeup residues while also helping to maintain skin's moisture oil balance for skin that is shiny and moist. Berrcyanin, made with berry ingredients such as Elderberry, Aroniaberry, and Acaiberry controls the balance of skin prone to having that balance broken while also protecting the skin from the harmful environment for healthy, lively skin. Pumpkin Enzyme evens out roughened skin to help maintain clear skin while the patented ingredient Levan Extract helps form a protective barrier so that the skin is left soft without tightness after cleansing.


Produkt dostajemy w opakowaniu kartonowym, z całą masą informacji w języku angielskim./We get the product in a cardboard box, with a lot of information in English.





Skład/Ingredients


Opakowanie to tubka stojąca na zakrętce, zawierająca 100 ml produktu./The packaging is standing on the top of the cap tube containing 100 ml of product.



Produkt posiada z boku banderolkę świadczącą o oryginalności oraz sreberko, informujące, że nikt go przed nami nie otwierał./The product has the side sticker providing the originality and silver foil, stating that no one before us didn’t open it.







Jak używamy? Bierzemy niewielką ilość na dłonie, moczymy, rozcieramy do utworzenia piany, delikatnie myjemy twarz masując, a następnie zmywamy letnią wodą.

How do we use it? We take a small amount on hands, soak with the water, rub to create the foam, wash the face gently massaging and then washed off with lukewarm water.



Jakie jest moje zdanie na temat tej pianki... Używam ją ponad 3 miesiące. Jest bardzo wydajna. Niewielka ilość pozwala na dokładne umycie twarzy. Co do zmywania makijażu – nie polecam, ponieważ u mnie sobie nie radzi – oczy zmywam Biodermą. Natomiast w kwestii zmycia kremów BB nie ma najmniejszego problemu. Skóra po myciu jest ładnie oczyszczona, nie ma uczucia ściągnięcia, wygląda dość ładnie i zdrowo. Kwestia nawilżenia to sprawa indywidualna – normalnie powiem, że nawet nawilża, ale gdy byłam chora, to nie czułam tego nawilżenia (wtedy skóra była bardzo sucha). Zapłaciłam za nią w Polsce około 38,00 zł, choć wiem z posta Tekashi, że kupno z źródeł typu e-bay czy gmarket jest o jakieś 10,00 zł tańsze. Czy jestem z niej zadowolona? Tak, nie jest niewiadomo jakim cudem, ale jest zdecydowanie dobrym produktem, zwłaszcza dla użytkowniczek kremów BB :-)

What is my opinion on the foam ... I use it for more than 3 months now. It’s very efficient. A small amount allows accurate wash whole face. About removing makeup - I don’t recommend it, because for me dosen’t work - I remove my eye make-up with Bioderma. However, as for removing BB creams, no problem. After washing the skin is nicely cleaned, no feelings of tightness, it looks quite nice and healthy. The issue of hydration is a personal matter - normally I say that it’s even moisturizes, but when I was sick, I didn’t feel the moisture (skin was very dry then). I paid for it in Poland about 38.00 PLN, but I know from the Tekashi’s post that buying from sources like e-bay or gmarket is about 10,00 PLN cheaper. Am I happy with it? Yes, It isn’t a kind of miracle, but it is definitely a good product, especially for wearers BB creams :-)

Black Cat (Kate)

8 komentarzy:

  1. mnie pianki strasznie ściągają niestety a tak je lubię :p fajny bajer z tą rosnącą pianą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta właśnie nie ściągała i to w niej było bardzo fajne :-)

      Usuń
  2. Miałam okazję wypróbować ten produkt. Bardzo fajny, ale nie dla mnie - nie lubię zmywania wodą, choć dostrzegłam róznicę przed i po umyciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, ale przyznasz, że jest zdecydowanie inny od tego, co mamy u nas na rynku :-)

      Usuń
  3. Póki co wolę kupować coś taniego co mam pod ręką, np. żel micelarny z Biedronki :P Inne rzeczy zwykle zbyt mocno ściągają mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten właśnie nie mnie nie ściągał, dlatego jestem z niego zadowolona :-)

      Usuń
  4. Ooo, chyba się na nią pokuszę! Zwłaszcza, że nie kosztuje majątek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...