czwartek, 13 listopada 2014

Lepsza wersja samej siebie

Dziś post nietypowy :-) Właściwie nigdy takich postów nie piszę, ale postanowiłam zrobić wyjątek. W blogosferze jest wiele osób, które funkcjonują na różnych portalach kosmetycznych, komentują posty, udzielają się i mają masę fantastycznych uwag, rad, ale same nie prowadzą blogów. Ostatnio jedna z takich właśnie cennych osób odważyła się zostać blogerką, z czego niezmiernie się cieszę. Ja jestem w blogosferze przez czysty przypadek – jej zdecydowanie należy się tu miejsce. Miałam przyjemność poznać ją osobiście i może jestem trochę stronnicza, ale polecam wam blog Agnieszki, znanej wcześniej jako agniecha4791, obecnie jako Agniecha, gdyż sama bardzo wiele się od niej uczę a do tego jest niesamowicie sympatyczną osobą :-)

Zapraszam na bloga


 


10 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...